Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

That I do, men aller helst liker jeg å ha all musikk lokalt. Bedre kvalitet og bedre utvalg. Her har jeg alle de sære bandene og artistene jeg liker, samt bootlegs, demoer, remixer og coverlåter opp og i mente.

 

Dessuten knelte Spotify da jeg prødve å importere mine lokale musikkfiler for noen år siden, og siden har det heller ikke fungert på maskina mi, så det er enda en grunn til at jeg ikke bruker det. Jeg får ikke starta det rett og slett, så jeg avinstallerte hele dritten.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort det allerede. Det holdt to måneder, og så klarte jeg ikke mer. Øynene mine reagerte på linsene, til tross for at jeg hadde rett styrke og det der, så var jeg konstant svimmel, kvalm og hadde hodepine når jeg brukte dem, og det hele toppet seg med at den ene linsen falt ut og rett ned i en haug med høvelspon.

 

Jeg liker briller. Jeg synes jeg ser mye bedre ut med dem, og om jeg noen sinne skulle føle for å bli hipster, slipper jeg å gå til innkjøp av briller uten styrke.

Jeg må like fremt anskaffe meg usannsynlig tåpelige briller fra 50-tallet, men det er en annen sak.

Du må bruke dagslinser, tulling. De andre er et helvete. Eller så er laser den rette vei å gå. Forresten tror jeg at øynene dine kunne brukt linser, men at du gjør det feil.
Lenke til kommentar

That I do, men aller helst liker jeg å ha all musikk lokalt. Bedre kvalitet og bedre utvalg. Her har jeg alle de sære bandene og artistene jeg liker, samt bootlegs, demoer, remixer og coverlåter opp og i mente.

 

Dessuten knelte Spotify da jeg prødve å importere mine lokale musikkfiler for noen år siden, og siden har det heller ikke fungert på maskina mi, så det er enda en grunn til at jeg ikke bruker det. Jeg får ikke starta det rett og slett, så jeg avinstallerte hele dritten.

Her er det du som tuller. Den "feilen" var meet sannsynlig din feil, og du kunne enkelt ha fikset det igjen. Når det gjelder å ha lokale lydfiler på spotify, er det bare å dra filen over i lista.
Lenke til kommentar

jeg ser du ikke har kassetter! vel... 1 - 0 til cypheron

Jeg har kassetter opp og i mente, og har i helgen rippet flere av dem så jeg har dem digitalt også.

 

 

Her er det du som tuller. Den "feilen" var meet sannsynlig din feil, og du kunne enkelt ha fikset det igjen. Når det gjelder å ha lokale lydfiler på spotify, er det bare å dra filen over i lista.

Hvordan kan det være min fil at programmet kneler når jeg prøver å dra over 700 GB med MP3-er?

 

 

Du må bruke dagslinser, tulling. De andre er et helvete. Eller så er laser den rette vei å gå. Forresten tror jeg at øynene dine kunne brukt linser, men at du gjør det feil.

Det var daglinser.

 

Jeg liker briller.

Lenke til kommentar

 

Hvordan kan det være min fil at programmet kneler når jeg prøver å dra over 700 GB med MP3-er?

Smarting. Dette kunne du allikevel unngått på mange måter. Fortsatt din feil, og du kan laste ned spotify og nyte det fra nå av.

 

Det var daglinser.

 

Jeg liker briller.

Hvorfor var det da krise å miste den ene? Det er bare å ta på en ny en eller gå uten. Dessuten er det da mye bedre uten briller. Seøv synes jeg briller bare blir i veien for alt. Dugg, ser mindre, detter av etc.

 

Kan forresten si at du ser mye bedre ut uten briller, og uten busthår.

Lenke til kommentar

Fordi jeg ikke hadde med meg noen ekstra der jeg var? Det å gå rundt og bare se på ett øye er forferdelig, selv om jeg i de tider bare hadde -4,5 på det øyet hvor jeg mistet linsa.

Jeg gir beng i hva andre mener, og trives med briller. Laser er en grei ting å drømme om om jeg plutselig skulle vinne på et flaxlodd, men siden jeg er rimelig sikker på at det ikke skjer, så er jeg fornøyd med briller.

 

Har ingen problemer med dem, plages ikke over dugg e.l., og det er veldig sjelden at de faller av. Føler jeg at de har blitt litt løse, går jeg bare innom optikeren min og får de strammet opp igjen. Det er ikke som om det koster noe eller tar lang tid.

Lenke til kommentar

Hva håret angår bruker jeg nesten aldri produkter i det. Litt brylcreem når jeg har langt nok hår til å lage sleik, men det er det. Ellers går det i vann og kam, eller bare gi totalt faen siden jeg bruker hjelm eller lue og håret da blir bustete. For ikke å snakke om at jeg som oftest har hodetelefoner på når jeg er på jobb eller går rundt ute blant folk, og jeg liker ikke å få produkter på skinnet på bøylen heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...