Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere vil ikke ha meg her.. Joooo... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei helt klart nummer 5. Stor fan? Vel, jeg har bare sett henne i en film, men den er til gjengjeld knallgod. Da må du se Spoof og Match Point i den rekkefølgen. To gode filmer. Av de to synes jeg Spoof var best. Match Point var selvsagt ikke dårlig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Okey, da tror mrbjoern at han stikker til sengs. Men først... Installere SP2 på en laptop, og dusje Anyways, natta folkens Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere vil ikke ha meg her.. Må huske på hvem som startet trenden da<3 Jeg skulle så jævlig holdt kjeft! Hvis du ikke var her kunne vi ikke si noe. Eller vi kunne..men det er ikke noe gøy. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dvs, etter diverse utgreininger fra folk ombord, heter det måse, ikke måKe. Det blir bare feil. Såeh, vil dere heller høre på en sjømann eller en ordbok? Ordbok. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dere vil ikke ha meg her.. Må huske på hvem som startet trenden da<3 Jeg skulle så jævlig holdt kjeft! Ja, det skulle du gjort, fordi nå har måkene etter deg for resten ditt forumliv Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Måse. Dvs, etter diverse utgreininger fra folk ombord, heter det måse, ikke måKe. Det blir bare feil. Såeh, vil dere heller høre på en sjømann eller en ordbok? Sjømennene her nede sier måKe. Og jeg har bodd på en øde øy i over 5 år. So I know! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bare mobber deg fordi jeg er så glad for å se deg igjen vettu, DJ_dark. Det kalles for "kosemobbing" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skulle fortsatt aldri sagt det til deg! Eller det om burgeren Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei helt klart nummer 5. Stor fan? Vel, jeg har bare sett henne i en film, men den er til gjengjeld knallgod. Lost in translation ja, den er bra Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ordbok.Du er ikke myndig, du har ikke lov til å svare. Voksenlek dette. MÅSEFAEN. NORDNORSK FOR SVARTE SVINGENDE! Endret 9. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Uff...kunne ønske jeg husket hva den måken het. Han hadde et navn på den skjønner dere. Hmmmm Kan ikke fortelle meg ting..hi hi. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er ikke myndig, du har ikke lov til å svare. Voksenlek dette. Ordbok. Jeg er myndig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ordbok.Du er ikke myndig, du har ikke lov til å svare. Voksenlek dette. Ahah. Vel. Med fullmakt fra Lars stemmer jeg: Ordbok. Pluss at jeg tipper at pappa hadde lengre fartstid på sjøen enn du har hatt. Og farfar, for den saks skyld. Og ikke minst mamma. Så. Måke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ahah. Vel. Med fullmakt fra Lars stemmer jeg: Ordbok.Pluss at jeg tipper at pappa hadde lengre fartstid på sjøen enn du har hatt. Og farfar, for den saks skyld. Og ikke minst mamma. Så. Måke. Det uttales jo måSe, da. I alle fall her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lost in Translation er trolig den filmen som har fått meg til å sitte og undre når den var ferdig. ufattelig gripende film med utrolig trist slutt, synes jeg da. Og utrolig gode skuespiller-prestasjoner. Makan til film altså. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er helt klart måKe, det skrives sånn, og det sies sånn, basta. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ahah. Vel. Med fullmakt fra Lars stemmer jeg: Ordbok.Pluss at jeg tipper at pappa hadde lengre fartstid på sjøen enn du har hatt. Og farfar, for den saks skyld. Og ikke minst mamma. Så. Måke. Nettopp og nemlig. Måse. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skal støtte deg Hylo, MÅSE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg