Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hører man forskjell på high og extreme quality på musikken i Spotify? 160 vs 320kbit/s på iPhonen.

Er bare at det tar så myeee plass når alle sangene er på extreme quality på iPhonen så vurderer å bytte til high.

 

Ja, det gjør du lett hvis det du hører gjennom er noenlunde bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja nå er jo jeg mest kjent for å irritere folk her på forumet med meningene mine som ikke alltid er like populære. Jeg er på diskusjon om høsten og om vinteren. Vår og sommer er jeg i dvale. Hver høst våkner jeg til live igjen på internett og gjør folk irriterte med meningene mine.

Ellers så er jeg jo for det meste på fyrverkeriforumet når det nærmer seg nyttår. Og ja... Jeg skal nok både få brent penger og fingre denne nyttårsaften. Denne gangen blir det større enn i fjor :)

 

 

 

Vet ikke hva som har skjedd med deg Birger, men føler du har utviklet deg som person etter du joinet forumet. I starten var du rar, nå er du bare litt rar.

Nja jeg er vel like rar nå vil jeg påstå :p Forumet her har i og grunn gitt meg glede på grunn av fyrverkeriforumet her og diskusjonene mine, men bort sett fra det så er jeg nok den samme, men viser det kanskje litt mindre.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...