Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er mindre edru.

Dama er helt edru.

Kusina hennes er like edru.

Begge ler.

Jeg er ikke sikker på om de ler av eller med meg.

Jeg bryr meg ikke.

Hvis du bare sitter der og myser oppgitt eller mistenksomt mot dama di så vil jeg si at det er på tide å ta en alvorlig prat om forholdet. Det er nok du som feiler i stor stil her hvis du sitter foran pc`en eller på mobilen når du skriver dette!

Lenke til kommentar

Hvis du bare sitter der og myser oppgitt eller mistenksomt mot dama di så vil jeg si at det er på tide å ta en alvorlig prat om forholdet. Det er nok du som feiler i stor stil her hvis du sitter foran pc`en eller på mobilen når du skriver dette!

Wat?

Lenke til kommentar

Jeg er syk, så jeg koser meg whiskeyis med mørkesjokolade biter oppå. Så kjøpte jeg en flaske Fisherstorm, jeg skal sprette senere. Blir to, om ikke tredagers neste helg. Siste helga før duden kommer tilbake fra offshore, skal faen meg nytes. Har heldigvis nudes og dirtytalk, og porr mens han er borte. :fun:

Lenke til kommentar

Kjedelige dere er.

Jeg har ikke drukket siden russetiden. Slå den dere.

Tror jeg har vært full sånn to ganger i år. (Har riktignok drukket mye oftere, men det er jo noe helt annet).

Det var vel ganske åpenbart at du ser deg selv i en sårbar posisjon der du betviler forholdet til dama di og hva hun snakker om med kusina si?

Eller er jeg helt ute å kjører her ?

Tror du har misforstått. Det er kusina som kjører.

Mjau.

Men hva sier reven?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...