Snorre Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg så nettopp den mest mind boggingly filmen jeg har sett. Den er til og med mer mind boggling enn Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Samme ressigør/forfatter også. Filmen heter så mye som The Science of Sleep. Uten å røpe for mye kan jeg si at filmen handler om en ung mann med virkelighetsforstyrrelser. Han har problemer med å skilne mellom drøm og virkelighet, og dette setter tydelig preg på filmen ettersom vi seere får akkurat samme problemet. Vi vet ikke når rollefiguren drømmer, og når han ikke gjør det. Hvertfall til en viss grad, og det hele er ganske effektfullt. Filmen anbefales til de grader for de som måtte være interessert i litt mer spesielle filmer. Ikke noen film for fjortiser dette her altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Snorre, det der høres ut som meg - ifg. psykologen i alle fall Vel, jeg har merka det ved flere anledninger. Og nå når jeg holder på å grave i meg selv for å finne ut hva mer som feiler meg enn det jeg allerede har funnet ut og skrevet ned, kommer hårreisende ting frem fra mørket som jeg helst vil glemme. Yay Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Prøv deg på Slipstream, snorre. Handler om en manusforfatter som begynner å slite litt når folk og handling fra filmene hans begynner å dukke opp i virkeligheten. Anbefales. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Ah, 80-talls synth-reklamer er evig herlig. Go Rick Johnson!! Endret 21. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Prøv deg på Slipstream, snorre. Handler om en manusforfatter som begynner å slite litt når folk og handling fra filmene hans begynner å dukke opp i virkeligheten. Anbefales. *Notere* Will do. Elsker filmer med litt syke plot, eller uten plot (som i The Science of Sleep). Litt tankevekkende filmer er gjerne artige. Endret 21. mars 2008 av Snorre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg kan gi deg en invitasjon til chickfight, NgZ? ^^Vifte truende med tærne >:-| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg kan gi deg en invitasjon til chickfight, NgZ? ^^Vifte truende med tærne >:-| Du vinner. *gå og gjemme seg* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 U win chickfight. *mumle fra under bord* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har du sett på maken...en svenske ble arrestert i USA etter å ha flydd i 16 timer for å ha sex med en 14-åring han chatta med på internett! http://www.nettavisen.no/verden/article1700070.ece Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ah, 80-talls synth-reklamer er evig herlig. [jewtube]3yeHZzEZ-WY[/jewtube] Go Rick Johnson!! Relevant? Ikke nevneverdig. Still awesome, though. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) AHAHAHAHAHAHA!!!!! Jeg kjeder meg. Alt er kjedelig. DJ Plocx - Raindrops (Original Mix) [3:55] Lag handlevogner i prisguide. Gøy de første minuttene. Endret 21. mars 2008 av Lallabass Lenke til kommentar
.sere Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Skjønner ikke hvorfor han ikke legger seg flat når han er så busta. "Mannen har ikke innrømmet straffskyld og har bedt om offentlig advokathjelp." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Heiteste organiske blingene. Hadde jeg digget glitter hadde jeg så skaffet meg et sett med sånne til ørene mine! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Chickfighten rant ut i sanden eller? A MOMENT OF MONUMENTAL CHANGE: Jeg har ny desktop wallpaper. Wiedźmin i Strzyga!. Don't worry, b-real, den er kjempeworksafe. Endret 21. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er det noen her at TG som vil bytte plass? plx Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Iver.th: Er ikke du i Texas? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Gawd, kor er alle saman? Eg ser «Casablanca», kva med dykk? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er vel ikke sånn tilfeldigvis noen som vet om Dagbladet måtte stå til rette for den "hvordan henge seg"-guiden sin? Ingen andre sider enn forumet og multicom ser ut til å ville fungere hos meg. -.-' Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Gawd, kor er alle saman? Eg ser «Casablanca», kva med dykk? Spiller Wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg