Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Spiller lufttrommer hver dag på jobb. Får holde. 1 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1535823&do=findComment&comment=20906420 hahaha.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Ja, vi har alle sett den tråden. Og den brukeren. Endret 5. september 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1535823&do=findComment&comment=20906420 hahaha.. Kline? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg hadde egentlig gjort nesten alt jeg ville gjøre når jeg var litt over 20. Sliter litt med å finne nye mål fortsatt egentlig. [host]Bullshit![/host] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er ikke interessert i vrakdykking eller ekstremsport, så jeg vil si jeg har gjort alt. Vel, unntatt å bli diktator i Norge, men for å være ærlig kommer ikke det til å skje uansett hvor stor makt eller hvor mye penger jeg får. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Beskriv hvordan Norge ville vært etter 10 år med Sjur-diktatur. Edit: Smurfedikatur dersom du vil det.) Endret 6. september 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 [host]Bullshit![/host] Jaså? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Beskriv hvordan Norge ville vært etter 10 år med Sjur-diktatur. Edit: Smurfedikatur dersom du vil det.) Et bedre sted å leve for samer, ateister, asylbarn, naturister, pirater og folk som gir beng i politikk. Hadde også gjort det obligatorisk å lære bokmål, nynorsk, norrønt og samisk allerede fra barneskolen av og disiplinert folk over en viss alder som fortsatt ikke kan å skrive minst ett av språkene korrekt. Engelskundervisningen skulle også blitt utbedret ved å kreve at hver eneste engelsklærer vet forskjellen på hvordan man uttaler "beach" og "btich". Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 "btich". Håper engelsklæreren klarer å skrive det riktig også Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kva er greia med at IT-lærarar generelt aldri klarer å uttale engelske ord riktig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kva er greia med at IT-lærarar generelt aldri klarer å uttale engelske ord riktig?Har du møtt veldig mange IT-lærere, eller baserer du utsagnet på den ene/de to du har? Mine IT-lærere uttalte nemlig engelsk-ord særdeles feilfritt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Ja, den eneste IT-læreren jeg hadde som slet med uttalelsen var en gjøk som insisterte på å bruke norske ord for hver eneste ting da vi skulle lære om php, sql og javascript. Dette førte til at nybegynnerne ikke forsto noe, siden alt pensum sto på engelsk. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har vel hatt en 5-6 stykker, der samtlige har hatt problem med uttrykka. Nokon som går igjen og igjen er default (diffæult), apply (epplei), flash (flesj), equals (ikvals), double (døbbel) osv Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 elsigg-uttak i alle scootere Nei, virkelig ikke. Det virker da suicidalt å skulle bruke en e-sigg mens du kjører tohjuling. Dog, jeg hadde krevd bedre veier, og opphevet forbudet som gjør at mopeder og scootere ikke får lov til å gå over en viss fartsgrense. Jeg hadde selvfølgelig også legalisert salg av nikotininnholdig e-juice og fjernet alle cig-a-likes og Champix fra markedet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Da er dagens Vær-Sjur ute, for de av dere som interesserer dere for sånt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Rev-sangen er egentlig jævlig morsom. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hva er vær-sjur egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg