Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Folk som kaster middagsrester bare fordi den har stått i kjøleskapet i over en uke er sære. Jeg laget en amerikansk gryte forrige tirsdag og den smakte like godt nå. Forstår ikke hvorfor foreldra mine alltid kaster mat etter 2 dager på tupperware i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ikke si sånn! Det får meg til å føle meg nesten 30 også! Du er nesten 30. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 30 er da ingen alder! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Gikk akkurat gjennom skapet for å prøve å finne ut hvilke klær jeg skal kvitte meg med. Er overfylt der. Det er faktisk litt vemodig å kaste enkelte plagg man har hatt lenge. Vurderer fortsatt å flytte den ene genseren jeg har hatt siden 2001 over i "ta-vare-på"-haugen igjen. Det vet jeg alt om. Kasta klær tidligere i år. Gamle silkeboksere (både ekte silke og slike billige varianter), sokker med koselig motiv og alt for mange t-skjorter forsvant i hhv. søpla og til Fretex. Stikker fortsatt i hjertet når jeg tenker på det. Du er nesten 30. Husk, jeg skal dø når jeg fyller 30. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Unfortunately our systems are not responding, so we are unable to process your request at the moment. Fuck you, BA. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Slimda er i 20-åra, men det ser ut som han er godt over 30.Really? Ser ut som jeg er over 30? Eg e skuffa! Slimda er nesten 30.Ja. Samme årgang som Smurfen. Blir 27 ved årsskiftet. Men venner kommer i alle former og fasonger, og ikke minst alder, ikke sant? Jepp. Har venner fra 17 til 40-årene, så why not? Husk, jeg skal dø når jeg fyller 30. Dårlig tid til å fullføre Bucket-lista da! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ser for meg at den Bucket-lista i stor grad består av å drikke og spise ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Kwz9M0l7vsw&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Den gang Courtney Cox traff He-Man & Skeletor....... Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Spesielt hvis de er jenter og rundt 18 (noen måtte si det, sorry) Det går bra. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Really? Ser ut som jeg er over 30? Eg e skuffa! Neida, bare tullter med deg. Jepp. Har venner fra 17 til 40-årene, så why not? Hyggelig å ha en så bred "venne"-krets. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Vet hvordan du har det, Slimda, jeg blir tatt for å være 15-16 hele tiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Vet hvordan du har det, Slimda, jeg blir tatt for å være 15-16 hele tiden.Ble tatt for det også når jeg var yngre. Spesielt om jeg glattbarberer meg, da blir jeg litt yngre igjen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ble tatt for det også når jeg var yngre. Spesielt om jeg glattbarberer meg, da blir jeg litt yngre igjen. Jeg også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Vet hvordan du har det, Slimda, jeg blir tatt for å være 15-16 hele tiden. Er det derfor du skal i militæret? For å bli stor og sterk og voksen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er det derfor du skal i militæret? For å bli stor og sterk og voksen?Militæret er Norges største barnehage. Blir fysisk sterk da, om man ikke klarer å snike seg unna. SLik som jeg gjorde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Militæret er Norges største barnehage. Been there, done that. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Slimda, jeg har ikke noe bucketliste. Har uansett gjort det meste jeg er interessert i å gjøre også, så det er ikke noe pes. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har uansett gjort det meste jeg er interessert i å gjøre også, så det er ikke noe pes. Jeg hadde egentlig gjort nesten alt jeg ville gjøre når jeg var litt over 20. Sliter litt med å finne nye mål fortsatt egentlig. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg hadde egentlig gjort nesten alt jeg ville gjøre når jeg var litt over 20. Sliter litt med å finne nye mål fortsatt egentlig. Lær å spele et instrument? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg