Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jøss, har man det i dagens verden? Så moderne vi har blitt. Når ble det oppfunnet da? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvor lenge holder løk seg? Jeg kjøpte to løk, åt en halv løk, og nå stikker det en stor fin plante ut fra den andre halvdelen. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Men da burde den jo kanskje ikke spises? Hva med den andre uåpnede løken? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hva brukte du til og låse døra med? Låste den selvfølgelig innenfra? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jøss, har man det i dagens verden? Så moderne vi har blitt. Når ble det oppfunnet da? Nei, det var vel en eller annen gang noen slo igjen døra til borga si for fort, og slåen datt ned i sporene av seg selv. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Men da burde den jo kanskje ikke spises? Hva med den andre uåpnede løken? Altså, er sikkert ikke farlig. Den andre løken er sikkert helt ok. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Bare spis den. dauer sikkert ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Løk mister litt av smaken sin i det de begynner å spire da. Pleier bare å kaste de. Nettopp av den grunnen. Men er ingenting i veien med bare å kutte av det som har begynt å gro og spise resten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Og skulle du dø av det, fraskriver vi oss alt ansvar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Da foreslår jeg at vi Kick Ass-fans møtes på kino til helgen og tar den i 2'ern. Fordi jeg har ingen venner her. Og nå virker jeg skikkelig klein og stakkarslig. Men hva har jeg å tape så, hvem er med?! I fix. Smekklås? Hva er det? Lås som smekker til deg hver gang du spør dumme spørsmål Also: SPIS LØKEN! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Stemmer for å nappe løken. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Eller kapp opp løken. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det er verdt prisen for å ikke gå rundt med en nøkkel i lomma. Den stikker meg i låret, og er alltid i veien. Dumme nøkkel.Kodelås? Nøkler? Så avleggs. Lås som scanner øyne er tingen i dag. Da har du nøklene med deg uansett hvor du går. Vanskelig å miste øynene sånn uten videre. Heldigvis. Forøvrig har jeg selv klart å låse meg ute flere ganger. Det var da jeg bodde i leilighet med smekklås da. Ikke særlig vanskelig. Ene gangen endte jeg med ræva hengende halvveis ut vinduet fra 2. etasje. I fylla. Artig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kodelås? Nøkler? Så avleggs. Lås som scanner øyne er tingen i dag. Da har du nøklene med deg uansett hvor du går. Vanskelig å miste øynene sånn uten videre. Heldigvis. Men jævlig kjipt den dagen noen bestemmer seg for å miste dem for deg, for å komme seg inn til deg. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Så, blir det biff eller er jeg nødt til å spise potetsuppe igjen? (dette er min nye løpekamerat, han kosta 400 spenn) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg vil ha NFC-lås. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Så, blir det biff eller er jeg nødt til å spise potetsuppe igjen? 20130905_165045.jpg (dette er min nye løpekamerat, han kosta 400 spenn) Må være forsiktig med å bli med Slimda ut på biff. Du er sikkert såvidt innafor aldersgrensa hans, så det blir fort proteiner til dessert og. 7 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 litt seint ute, men jeg vil bare legge til at jeg ikke likte kick-ass jeg heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg