Muffinss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hm, det var jo slike ting jeg spiste hjemme hos mamma. Kanskje jeg bør lese meg litt opp på dette. Både lat med å lage og spise mat når jeg bor alene, merker jeg. Det finnes masse informasjon her på forumet, og brukere som kan mye mer om dette enn meg. Les førsteposten i disse to trådene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=335171&st=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648028&page=1 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg er utelåst fra leligheten, blir vinduet ødelagt om man bryter det opp? Er slike ting på sidene som skal hektes opp for og låse opp vinduet liksom. Kan jeg bryte det opp? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ta en lang pinne, stikk den opp hvor barnesikringen ligger, og dra opp vinduet. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Det gikk. Jeg er inne. Tenk og låse meg ute da. Endret 5. september 2013 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvordan låste du deg ute? Og hvordan kom du deg inn igjen? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har aldri klart og forstå meg på hvordan folk klarer og låse seg ute av ting, må du ikke ha med deg en nøkkel for og låse døra fra utsida? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har aldri klart og forstå meg på hvordan folk klarer og låse seg ute av ting, må du ikke ha med deg en nøkkel for og låse døra fra utsida? Nei, ikke nødvendigvis. Man kan og miste nøklene sine. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du kan jo gjette to gang hvem det var som låste meg ute. Jeg kom hjem til låst dør. Fikk da øvd litt på klatreferdighetene i og med at vinduet ligger minst ett par meter over bakken. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hahahaha. Dæven a gitt. Du får røske ham i bællskinnet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Nei, ikke nødvendigvis. Man kan og miste nøklene sine.Ellers er smekklås en mulighet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvorfor har man ikke gått over til kodelås? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Flere grunner. For det første er kodelås avhengig av strøm. For det andre koster det mer. For det tredje er det pes å ettermontere, så det er bare et reelt alternativ ved nybygg. For det fjerde er folk vant med nøkler. Sikkert enda flere grunner også, jeg bare nevner noen av dem. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det er verdt prisen for å ikke gå rundt med en nøkkel i lomma. Den stikker meg i låret, og er alltid i veien. Dumme nøkkel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det er ingen som stopper deg fra å fikse deg kodelås selv. Eller fjernkontroll slik man har til garasjeportåpnere. Får tilogmed låser med RFID-lesere om du vil. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Sant nok. Det eneste jeg trenger nå er et hus. Men det skulle vel ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har aldri klart og forstå meg på hvordan folk klarer og låse seg ute av ting, må du ikke ha med deg en nøkkel for og låse døra fra utsida? Null stress. Gå ut garasjen (uten åpner) og når du kommer tilbake, finner du ut at du ikke har nøkkel. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger det har skjedd meg. Eller på hvor mange ganger jeg har "brutt" meg inn i huset og utløst alarmen. Eller på hvor mange ganger Securitas har kommet på grunn av meg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Null stress. Gå ut garasjen (uten åpner) og når du kommer tilbake, finner du ut at du ikke har nøkkel. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger det har skjedd meg. Eller på hvor mange ganger jeg har "brutt" meg inn i huset og utløst alarmen. Eller på hvor mange ganger Securitas har kommet på grunn av meg. Hva brukte du til og låse døra med? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hva brukte du til og låse døra med? Noen andre låste den mens han var ute eller de har smekklås. Hvor vanskelig er dette å forstå for deg, egentlig? 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Smekklås? Hva er det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 En lås som smekker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg