Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvorfor ikke? Ingen sier meg imot. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det er umulig å ikke like Michael Cera. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Men så kan jeg også si at jeg virkelig ikke har sansen for superhelter, verken tegneserier eller filmer basert på dem. Ei heller spill basert på dem. Ikke jeg heller. Det er derfor kick-ass er en bra film. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Værsågod, en finger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er ikke hele Kick Ass en parodi på superheltsjangeren? Værsågod, en finger.Jeg ser fire, faktisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ingen sier meg imot. Jo. Det er umulig å ikke like Michael Cera. Jo. Ikke jeg heller. Det er derfor kick-ass er en bra film. Nei. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Værsågod, en finger. 20130905_125453.jpg ÆÆÆSJ... Ekkelt fiskeprodukt på knekkebrød. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg ser fire, faktisk. Vel, du ser feil. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 ÆÆÆSJ... Ekkelt fiskeprodukt på knekkebrød. Hei, hei. Dette er faktisk første "kjøtt"-maten jeg har spist denne uken. Kom akkurat på at jeg ikke har spist noe som helst kjøtt. Bare knekkebrød, havregrøt og sånn. Hm, kanskje begynne med ris og spisepinner igjen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Trener ikke du deg opp til armyen? Viktig å få i seg nok mat, og riktig mat. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det der teller ikke som kjøtt, du må få deg noe som kommer fra pattedyr. Crabsticks er noe av det rareste jeg vet... hvorfor det navnet når det er 0% krabbe 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Vel, du ser feil.Come again? 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) . Endret 7. februar 2014 av Nudelpus 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Eh?! Er det ikke krabbe?... http://en.wikipedia.org/wiki/Crab_stick Crab sticks (imitation crab meat, seafood sticks, krab) are a form of kamaboko, a processed seafood made of finely pulverized white fish flesh (surimi), shaped and cured to resemble leg meat of snow crab or Japanese spider crab.[1] 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Eh?! Er det ikke krabbe?... Nope, 100% fisk. "processed seafood made of finely pulverized white fish flesh" Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Proteinpulver, kreatin and that shiet? Ikke no' for meg as. Mat, ikke tilskudd. Kjøtt, egg, melk osv. Ting som gir deg det du trenger av proteiner og kalorier. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dette er svindel og lureri. Jeg krever tilbake pengene. Mat, ikke tilskudd. Kjøtt, egg, melk osv. Ting som gir deg det du trenger av proteiner og kalorier. Hm, det var jo slike ting jeg spiste hjemme hos mamma. Kanskje jeg bør lese meg litt opp på dette. Både lat med å lage og spise mat når jeg bor alene, merker jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Biff er godt. Har lyst på biff. Anyone? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ja, det hadde vært noe, men jeg skal prøve og spare penger de neste to ukene, i stedet for å blåse pengene mine på Steam og Kickstarter. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ja, men etter joggeturen med min HV-venninne. Ses på Big Horn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg