Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg har så lite trua på den filmen at halvparten er nok. Ikke at jeg hadde noe spesiell tro på Kick-Ass heller, og det viste seg at det var det jo heller ikke noe vits i å ha. Den filmen stinket! L4r5, og det var det også, men remaken er enda mer sweet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Whut?! Kick Ass er den beste filmen som noen gang har blitt laget Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du har ikke sett nok film, frøken. For meg er Kick-Ass subpar. Til og med Troll og Troll 2 var bedre. Fuck it, til og med Hora var bedre! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kick-Ass var ikke akkurat noe stort nei. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har aldri hørt om de filmene du nevnte, Datasmurf Nå sitter jeg her og venter på at ei jente fra HV skal bli ferdig på skolen slik at vi kan ta oss en joggetur, om 4 timer.... Noen som har lyst å jogge med meg nu, right away? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Muffins: Besøk gaysir, hvis det er så vanskelig å få deg dame. Er ikke helt der dessverre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har aldri hørt om de filmene du nevnte, Datasmurf Nå sitter jeg her og venter på at ei jente fra HV skal bli ferdig på skolen slik at vi kan ta oss en joggetur, om 4 timer.... Noen som har lyst å jogge med meg nu, right away? Tenkte meg det, det var derfor jeg sa at du ser for lite film. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kjenner du deg igjen? 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du har ikke sett nok film, frøken. For meg er Kick-Ass subpar. Til og med Troll og Troll 2 var bedre. Fuck it, til og med Hora var bedre! Kick-Ass er dritfet, og synes man ikke det bør man suge kuk i helvete! HØRER DU!?!?!?!?! Men tegneserien er fetere da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kick-Ass er dritfet, og synes man ikke det bør man suge kuk i helvete! HØRER DU!?!?!?!?! Men tegneserien er fetere da. Du kan suge pikken til en eller annen gud for alt jeg bryr meg, jeg synes den er for jævlig. Skikkelig klein også. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hit Girl er best. Minner meg om meg selv. For jeg er awezum. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du kan suge pikken til en eller annen gud for alt jeg bryr meg, jeg synes den er for jævlig. Skikkelig klein også. Kick ass er en bra film. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Du kan suge pikken til en eller annen gud for alt jeg bryr meg, jeg synes den er for jævlig. Skikkelig klein også. Det synes du ikke. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Da foreslår jeg at vi Kick Ass-fans møtes på kino til helgen og ser på 2'ern. Fordi jeg har ingen venner her. Og nå virker jeg skikkelig klein og stakkarslig. Men hva har jeg å tape så, hvem er med?! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kick ass er en bra film. Nei. Det synes du ikke. Jo. Men så kan jeg også si at jeg virkelig ikke har sansen for superhelter, verken tegneserier eller filmer basert på dem. Ei heller spill basert på dem. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ikke si imot meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Det finnes selvfølgelig unntak, jeg likte Scott Pilgrim vs. The World-tegneserien og -spillet, men jeg avskydde filmen. Mye på grunn av Michael Cera, som jeg synes er en kvalm faen som - sammen med Jesse Eisenberg - burde holdt seg til helvete langt unna film. Ikke si imot meg. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Da foreslår jeg at vi Kick Ass-fans møtes på kino til helgen og ser på 2'ern. Fordi jeg har ingen venner her. Og nå virker jeg skikkelig klein og stakkarslig. Men hva har jeg å tape så, hvem er med?!Frister, men får kompis på besøk for LAN-helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg