Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Kanskje hun ventet på at du skulle legge til henne på face, ettersom hun var ganske klar på at hun ville møtes igjen.

Jeg hadde det, vel... hun hadde lagt til seg selv fra min telefon den dagen vi møttes, men hun godtok ikke forespørselen før nå.

Ikke var jeg smart nok til å tenke på tlf. nr. heller, så da var det ikke mye annet å gjøre enn å vente og se ;)

 

 

 

Nervøsiteten tenker du på?

 

Tja, usikkerhet kan vi heller kalle det. Jeg er ikke så nervøs at det gjør noe, det hjelper at det var først og fremst hun som prøvde seg på meg og ikke motsatt.

Kunne se det på hvordan hun så på meg med en gang, og det var awsome.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, usikkerhet kan vi heller kalle det. Jeg er ikke så nervøs at det gjør noe, det hjelper at det var først og fremst hun som prøvde seg på meg og ikke motsatt.

Kunne se det på hvordan hun så på meg med en gang, og det var awsome.

Vær klar på hva du vil fra starten av, prøv å unngå å vise at du er usikker rundt henne. Det vises veldig godt, om noen er usikker. Og usikkerhet er ikke tiltrekkende. Kanskje for noen, men ikke mange.

 

Tenk på det positive med henne, og glem alt annet. Hvordan hun var i senga, approache deg etc. Fortid er irrelevant. Så gjør du det du bare det du føler for.

Lenke til kommentar

Vær klar på hva du vil fra starten av, prøv å unngå å vise at du er usikker rundt henne. Det vises veldig godt, om noen er usikker. Og usikkerhet er ikke tiltrekkende. Kanskje for noen, men ikke mange.

 

Tenk på det positive med henne, og glem alt annet. Hvordan hun var i senga, approache deg etc. Fortid er irrelevant. Så gjør du det du bare det du føler for.

 

Ty, går nok fint hvis hun blir med, tenkte å foreslå bowling en eller annen dag.

Problemet er ikke når jeg er rundt jenter, heldigvis, jeg vet hva jeg vil og er ikke redd for å vise det. Er bare de 4 dagene jeg ikke har hatt mulighet til å kommunisere jeg har vært usikker.

Lenke til kommentar

 

Ty, går nok fint hvis hun blir med, tenkte å foreslå bowling en eller annen dag.

Problemet er ikke når jeg er rundt jenter, heldigvis, jeg vet hva jeg vil og er ikke redd for å vise det. Er bare de 4 dagene jeg ikke har hatt mulighet til å kommunisere jeg har vært usikker.

Det er bra. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar

Hater dere, skulle gjerne ha leilighet for meg selv. Akkurat nå bor jeg hjemme hos mor... det suger sånn privatlivsmessig, men ellers er det ganske greit.

Hadde det ikke vært for at jeg var i utlandet i 6 mnd. så hadde jeg sikkert flyttet ut, men nå må jeg få meg jobb først tenker jeg, suger å prøve å leve på studielån :roll:

Lenke til kommentar

Ja, eneste grunnen til at jeg bor hjemme er fordi jeg ikke har råd til å flytte ut. Må få meg fast jobb først. Og har ikke mer enn rundt 50k på BSU-en og 527k ellers heller, så det kan ta litt lenger tid enn planlagt å få meg bolig.

Vil ikke få noen støtte fra foreldrene mine heller, siden mamma har kjøpt seg leilighet i Trondhjem som min ene søster disponerer, og pappa kjøpte seg inn i leiligheten til minstesøss og typen, så der har foreldrestøtten gått. Alltid til småsøstrene mine, aldri til meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...