Kammizez Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kan si at paralgin ikke er det store heller. Har rundt 40stk av dem, og tok 2 av dem en gang, samt en ibux (eksempel), nesten ingen effekt. Dette var tidligere forresten. Regner med at morfin ikke har særlig effekt på deg heller da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kan si at paralgin ikke er det store heller. Har rundt 40stk av dem, og tok 2 av dem en gang, samt en ibux (eksempel), nesten ingen effekt. Dette var tidligere forresten. Da får du klare deg med varmebehandling og være forsiktig med å belaste det. En god støttebandasje kan kanskje hjelpe litt. Medisinsk marijuana? Det er også et godt alternativ, men jeg vil ikke anbefale en 16-åring å gå inn i kriminelle miljøer for å skaffe det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Sånn nå har jeg betalt regninger og sånt, voksenpoeng. Tilbake til å gjøre ingenting viktig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Man trenger ikke nødvendigvis å gå inn i kriminelle miljøer, vel? Bare å stikke til nærmeste høyskole / universitet. Det er erfaringa mi fra Trøndelag i alle fall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Daskemannen vet da ikke slikt. At det er nesten enklere å få hasj utenfor kriminelle miljøer enn pizza etter klokka 12 her i landet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nei, selvfølgelig ikke. Hva er det jeg tenker på? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Skole + fucked døgnrytme er en dorlig kombo for en lang skoledag..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 http://imgur.com/a/cSFzy Jeg sier meg fornøyd. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Haha, du og dine slutty brownies Ble sulten nå Endret 1. september 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det hadde ikke jeg heller, det var derfor jeg laget dem. Vel, det og det at jeg ville lage de allerede på mandag, men aldri kom så langt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Dæven, det armhule albumet ditt på imgur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ja, det er vakkert, er det ikke? Jeg burde kanskje sette det som privat. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hvor fant du oppskriften til det? Tror jeg må prøve og lage det selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Her! Er voldsomt mektig, men smaker fantastisk! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan du ikke gi bort gratis på Karl Johan i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Litt langt å dra til Oslo, dessverre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kan du ikke gi bort gratis på Karl Johan i dag?Karl Johan? Hva gjør du der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Leter en stor og kraftig mann som kan beskytte henne om hun ikke får tak i pepperspray? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Leter en stor og kraftig mann som kan beskytte henne om hun ikke får tak i pepperspray? Ja, nettopp. Men tror ikke jeg tør å bevege meg ut dit ennå. Gikk meg en tur til morgenen i dag, klarte å gå meg vill :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg