L4r5 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Minnet meg om en Family Guy-episode. Er det remake av den? Yup. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 kjøpe i butikken Joa, men ikke alltid det funker. De fleste butikkdamene her er veldig ivrig etter å sjekke leg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg vurderer en ny telefon. Den vil i hovedsak bli brukt til å surfe på nett og å spille musikk. Noen tips? Bang for bucks er viktig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Samsung galaxy s2. Eller s3 om du er fancyfjong. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg valgte nå HTC One for å slippe 100% plast. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Joa, men ikke alltid det funker. De fleste butikkdamene her er veldig ivrig etter å sjekke leg. Be noen kule folk som du kjenner om å kjøpe for deg! Problem solved. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg valgte nå HTC One for å slippe 100% plast. Dårlig batteritid? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Nah, helt ok. Tror det er ganske likt på de to. Klarer ikke å tømme den på en dag ihvertfall, uansett hva jeg gjør. Men skulle ønske de fokuserte mer på batteri, jeg skulle gjerne hatt en telefon som varte ihvertfall 5-6 dager ved lett bruk. Endret 1. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Be noen kule folk som du kjenner om å kjøpe for deg! Problem solved.Har veldig få av dem, desverre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Spør en alkis. De pleier å la seg kjøpe for en sekspakning. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Woo! I kveld var jeg endelig oppegående nok til å lage slutty brownies. Nå er det bare å vente på at de kjøler seg ned nok til at jeg kan spise dem uten å forbrenne ganen og tunga, så snart blir det nammenam. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har hatt vondt i knærne etter overbelastning i over en uke nå. Hva anbefales å gjøre? Spesielt trapper er et helvete. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har hatt vondt i knærne etter overbelastning i over en uke nå. Hva anbefales å gjøre? Spesielt trapper er et helvete. Driver du med noko trening eller lignande som kan belaste knea? Ta en pause fra det. Om du generelt bruker dei same skoa heile tida, prøv å bytte til eit anna par, gjerne med meir demping, om du har det. Når du går i trapper, ta deg god tid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har hatt vondt i knærne etter overbelastning i over en uke nå. Hva anbefales å gjøre? Spesielt trapper er et helvete. Vær forsiktig med belastning på det og tygg Ibux. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har hatt vondt i knærne etter overbelastning i over en uke nå. Hva anbefales å gjøre? Spesielt trapper er et helvete. Amputer og ta heis. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Driver du med noko trening eller lignande som kan belaste knea? Ta en pause fra det. Om du generelt bruker dei same skoa heile tida, prøv å bytte til eit anna par, gjerne med meir demping, om du har det. Når du går i trapper, ta deg god tid. Nei, grunnet fysiske restriksjoner dette året (hovedsakelig sommer), har jeg ikke hatt muligheter for å være mye fysisk aktiv. Og etter alt ble bra igjen, gikk jeg nesten rett på igjen, med en topptur i Rondane, laurdag for to uker sida. Jeg vet dette var veldig dumt, men ingenting å gjøre med det. Lurte på tips til hva jeg kunne gjøre, uten å dra til terapeut og slikt. Belaster ikke knærne mye nå, utenom mange trapper hver dag, som er veldig fælt for knærne. Amputer og ta heis.Bruker heis iblant på skole. Har desverre ikke tid eller penger til amputasjon i de nærmeste ukene som kommer.Vær forsiktig med belastning på det og tygg Ibux.Ibux har tilnærmet null effekt på meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Ibux har tilnærmet null effekt på meg. Da øker du doseringen eller ringer legen og tigger til deg noen Paralgin Forte. Endret 1. september 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Da øker du doseringen eller ringer legen og tigger til deg noen Paralgin Forte.Kan si at paralgin ikke er det store heller. Har rundt 40stk av dem, og tok 2 av dem en gang, samt en ibux (eksempel), nesten ingen effekt. Dette var tidligere forresten. Endret 1. september 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Makan:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1535193&do=findComment&comment=20893753 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Medisinsk marijuana? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg