Yuruf JapJap Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Stakkars mann Har opplevd det samme når jeg tok turen til polet en Lørdags morgen. Var så forferdelig fyllesyk at jeg pinte meg ut døra for å kjøpe 0,5L Vodka som var alt jeg hadde råd til. Når jeg kom ut fra polet tenkte jeg å sette den i innerlomma på jakken. Jeg traff ikke lomma skikkelig så det endte med at flaska gikk i gulvet. Ble nesten på gråten da Ble ropt inn på polet igjen hvor en av de ansatte ga meg en ny flaske. Finnes heldigvis noen snille folk her i verden Trist. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 FIkk en spennende telefon tidligere i dag: "Hello, Mr. Paulsen. I call from the Windows Selvice Centle. We have lecolds that show youl computel has been infected by a vilus" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hvorfor ringer de ikke meg? Hadde holdt de på linja i en times tid eller til de gav opp. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Haha Jeg hadde ikke tid. Hadde en kvarters pause mellom to forelesninger. Jeg sa bare no sånn som: "You know? I study computer science, and I'm not really that stupid. I know you're trying to scam me". Så sa han bare: "No no, what ale you talking about?" "bye bye!". Så ringte han opp igjen, men jeg la på. Så ble det stille gitt Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Stemme Arbeiderpartiet eller Høyre på skolevalget? Arbeiderpartiet selvsagt? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jasså, finnes det bare to partier? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hvor kjøper man billig sløyfe med strikk og ikke knytting? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hvor kjøper man billig sløyfe med strikk og ikke knytting? Man gjør ikke det. Man knyter selv. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Skal ikke ha den til noe "ordentlig". Er til opptak til en linjeforening på universitet. Så regner ikke med at den er hel når vi er ferdig en gang. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jasså, finnes det bare to partier? Skal stemme FrP for å kødde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Skal stemme FrP for å kødde Du vet hva de gamle grekerne kalte folk som ikke brydde seg om politikken? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Skal stemme FrP for å kødde Høres ut som en artig spøk... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Skal stemme FrP for å kødde Good. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kjekt å ha gode venninner som gjerne stiller opp for å handle gave for deg, når det er snakk om babyshower for ei annen venninne. Nå må jeg bare holde ut noen timer på babyshoweret neste helg. Første jeg skal gjøre når jeg kommer hjem derifra, er å sprette en pils! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kan du ikke drikke pils på en babyshower? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Tvilsomt. Skal tydligvis være masse mat, kaker og shit. Det er i midtbyen da, så vurderer å ta meg en tur på byen rett etterpå, med noen andre venner. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Da kjøper jeg meg lommelerke, mens hun venninna mi er inne og handler babystæsj. Vurderer å få henne til å pakke det inn og, mens hun først er igang haha!Etterfulgt av bytur etterpå da, såklart. Endret 29. august 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Stemme Arbeiderpartiet eller Høyre på skolevalget? Arbeiderpartiet selvsagt?Frp selvsagt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg