Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes sikkert flere apper som er gratis.

Jeg har prøvd en eller annen sak, som hadde en free versjon der man kunne se max 5 snaps, og da fikk man opp en melding der man kunne svare yes eller no. yes førte deg til google play, no lukket programmet. Men dersom man trykket tilbake-tasten på telefonen kom man inn i appen og kunne tilsynelatende bruke den uendelig.

Lenke til kommentar

Er jeg rar som liker å se på at andre spiller, men ikke liker å spille selv?

Bortsett fra tetris, såklart.

Nei, søstrene mine var / er sånn også. Bortsett fra Donkey Kong Country så klart.

Så når storebror finner frem SNES-en / SNES-spakene igjen, da er det førstemann til mølla og et evig mas. :p

Lenke til kommentar

Nei, søstrene mine var / er sånn også. Bortsett fra Donkey Kong Country så klart.

Så når storebror finner frem SNES-en / SNES-spakene igjen, da er det førstemann til mølla og et evig mas. :p

Jaah, jeg er jo oppvokst med en storebror som aldri lot meg spille(jo en gang, men jeg døde hele tiden), men jeg eelsket å sitte og se på! Husker jeg alltid måtte være med han hver gang han spilte "Silent Hill", jeg fulgte med helt til vi kom til den delen hvor hu sykepleieren blødde fra hodet. Da grein jeg. Og mamma kastet spillet.

:/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Tror kompisen ble lurt , fikk regning fra et firma som heter "Blue dvd" eller noe , han kjenner ikke dette firmaet og jeg mistenker ransom-virus , tror de fikk tak i mob nr hans elle noe.

Lenke til kommentar

Er jeg rar som liker å se på at andre spiller, men ikke liker å spille selv?

Bortsett fra tetris, såklart.

Nei, når det gjelder spill jeg ikke liker (de fleste FPS) liker jeg helst å se på. Og spill med historie, sånn som Max Payne, Bioshock, Tomb Raider, etc. Jeg vil heller se på slike enn å spille selv. :p Samme gjelder de fleste bilracere.
Lenke til kommentar

Minstesøss er også glad i å spille Halo. Hu og venninna lånte ene Halo-spillet mitt og 360-en til minstebroren til venninna og spilte for å bli gode nok til å knuse et par gutter. Og så er a glad DoA-serien, men siden det er typen som eier 360-en i forholdet deres, får hu aldri spilt når han er hjemme. :p

Lenke til kommentar

Minstesøss er også glad i å spille Halo. Hu og venninna lånte ene Halo-spillet mitt og 360-en til minstebroren til venninna og spilte for å bli gode nok til å knuse et par gutter. Og så er a glad DoA-serien, men siden det er typen som eier 360-en i forholdet deres, får hu aldri spilt når han er hjemme. :p

kan de ikke bare spille splitscreen sammen da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...