Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg rar som liker å se på at andre spiller, men ikke liker å spille selv?

Bortsett fra tetris, såklart.

 

Neida. Har venner som sitter og ser på nettet når andre spiller rett som det er. De spiller jo selv og da, i varierende grad og ikke nødvendigvis samme spill, men det er helt normalt.

 

Det blir omtrent som de som liker å se på sport, men som har ølmage og aldri har tatt i en racersykkel. ;)

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Mja, trøst og trøst. Ser ikke for meg at REMA 1000-en begynner å ta inn alt det gøyale spesialølet fra rundt om i verden jeg pleier å kjøpe, samt alle de gøyale dressingene og sausene, og REMA 1000-en her har tydeligvis ikke gode nok kontakter til å få inn skikkelig saltkjøtt til lapskausen.

Jeg bruker Salta Biten fra Sverige ;)

 

EDIT: Jeg har forsåvidt allerede stemt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

Neida. Har venner som sitter og ser på nettet når andre spiller rett som det er. De spiller jo selv og da, i varierende grad og ikke nødvendigvis samme spill, men det er helt normalt.

 

Det blir omtrent som de som liker å se på sport, men som har ølmage og aldri har tatt i en racersykkel. ;)

Vet ikke helt hva jeg synes om den sammenligningen... Haha :laugh:

Lenke til kommentar

Så kids, koker dere sjampo for så å innhalere dampen for å ruse dere?

nei vanligvis drikker jeg bare sprit til jeg besvimer om jeg føler at jeg ikke takler mer av virkeligheten

Hvorfor nekter Snapchat meg å se enkelte videosnaps? Kan se noen, ikke andre...

det skjer meg også er veldig plagsomt ettersomt jeg har mange venner som sender kule snaps som jeg vil se

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...