Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Øy, jeg lurer på om leiegiveren min prøver å snylte meg?!
Fikk tydelig beskjed av banken at jeg skal overføre depositumpenger til deres bank, men så sier leiegiveren min at jeg ikke skal gjøre det, men heller overføre pengene til kontoen hans? Why? Hvem skal jeg høre på da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min lokale. De blir erstattet av enda en REMA 1000. ><

Hva i all verden skal et lite tettsted som Orkanger med to REMA 1000-butikker? Forstår ikke hvorfor de ditcher en butikk med godt utvalg av varer vi ellers må inn til Trondhjem for å kjøpe, samt en delikatesse, til fordel for enda en REMA 1000.

Lenke til kommentar

Mja, trøst og trøst. Ser ikke for meg at REMA 1000-en begynner å ta inn alt det gøyale spesialølet fra rundt om i verden jeg pleier å kjøpe, samt alle de gøyale dressingene og sausene, og REMA 1000-en her har tydeligvis ikke gode nok kontakter til å få inn skikkelig saltkjøtt til lapskausen.

Eller alle de amerikanske varene, som bakemikser fra Betty Crocker, stort utvalg av peanøttsmør, og den forferdelige iskremen til Ben & Jerry's (den er ikke noe savn, for å si det slik).

Lenke til kommentar

Vel, klesskapet mitt blir et loppemarked når jeg flytter. Si ifra hvis noen er interesserte.

Om du ikke vasker undertøyet ditt vil jeg tro du kan tjene gode penger om du oppsøker rett markedsplass.

Noen som har noen argumenter for at vi burde bore i Lofoten? Er en oppgave på skolen. :) Og noen grunner til å stemme SV istedenfor andre parti? :w00t:

Det finnes ingen grunner til å stemme SV...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Om du ikke vasker undertøyet ditt vil jeg tro du kan tjene gode penger om du oppsøker rett markedsplass.

Det finnes ingen grunner til å stemme SV...

Var det jeg og tenkte siden jeg ikke fant noen grunner jeg heller.. :) Men jeg vet at de SV er mot oljeboring i Lofoten, så må jeg si hvorfor jeg ikke er enig med SV og mener at vi bør bore i Lofoten! Og jeg trenger noen argumenter mot SV! Gode argumenter siden jeg må argumentere mot læreren sikkert!

Lenke til kommentar

Har folk slutta med loppemarked?

Hva får deg til å tro det? Er en ting jeg absolutt ikke bryr meg om, og jeg har nettopp vert i Oslo, og der var det loppemarked, i tilegg til her i bygda.

:p:p :P

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...