Emily1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Øy, jeg lurer på om leiegiveren min prøver å snylte meg?!Fikk tydelig beskjed av banken at jeg skal overføre depositumpenger til deres bank, men så sier leiegiveren min at jeg ikke skal gjøre det, men heller overføre pengene til kontoen hans? Why? Hvem skal jeg høre på da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Akdri overføre depositum til utleiers konto. Aldri. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nei, det forårsaker bare trøbbel. Fett med salg på ICA, forresten. 50 % avslag på alle varer som ikke er øl, tobakk eller medisin. Stappa sekk og scooter fulle av mat og tilbehør. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nei, det forårsaker bare trøbbel. Fett med salg på ICA, forresten. 50 % avslag på alle varer som ikke er øl, tobakk eller medisin. Stappa sekk og scooter fulle av mat og tilbehør. Er det salg på din lokale ICA eller er dette noe som gjelder for hele landet? :o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Min lokale. De blir erstattet av enda en REMA 1000. >< Hva i all verden skal et lite tettsted som Orkanger med to REMA 1000-butikker? Forstår ikke hvorfor de ditcher en butikk med godt utvalg av varer vi ellers må inn til Trondhjem for å kjøpe, samt en delikatesse, til fordel for enda en REMA 1000. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Om det er noen trøst så har en del REMA-butikker her jeg bor relativt bra utvalg. Og kjøpmennene har vel anledning til å ta inn hva de måtte ønske så det er vel bare å spørre om du savner noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Mja, trøst og trøst. Ser ikke for meg at REMA 1000-en begynner å ta inn alt det gøyale spesialølet fra rundt om i verden jeg pleier å kjøpe, samt alle de gøyale dressingene og sausene, og REMA 1000-en her har tydeligvis ikke gode nok kontakter til å få inn skikkelig saltkjøtt til lapskausen. Eller alle de amerikanske varene, som bakemikser fra Betty Crocker, stort utvalg av peanøttsmør, og den forferdelige iskremen til Ben & Jerry's (den er ikke noe savn, for å si det slik). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Skader ikke å spørre. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har folk slutta med loppemarked? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Nei, det er flust av dem enda. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som har noen argumenter for at vi burde bore i Lofoten? Er en oppgave på skolen. Og noen grunner til å stemme SV istedenfor andre parti? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Vel, klesskapet mitt blir et loppemarked når jeg flytter. Si ifra hvis noen er interesserte. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Vel, klesskapet mitt blir et loppemarked når jeg flytter. Si ifra hvis noen er interesserte. Om du ikke vasker undertøyet ditt vil jeg tro du kan tjene gode penger om du oppsøker rett markedsplass. Noen som har noen argumenter for at vi burde bore i Lofoten? Er en oppgave på skolen. Og noen grunner til å stemme SV istedenfor andre parti? Det finnes ingen grunner til å stemme SV... 4 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Om du ikke vasker undertøyet ditt vil jeg tro du kan tjene gode penger om du oppsøker rett markedsplass. Det finnes ingen grunner til å stemme SV... Var det jeg og tenkte siden jeg ikke fant noen grunner jeg heller.. Men jeg vet at de SV er mot oljeboring i Lofoten, så må jeg si hvorfor jeg ikke er enig med SV og mener at vi bør bore i Lofoten! Og jeg trenger noen argumenter mot SV! Gode argumenter siden jeg må argumentere mot læreren sikkert! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Akdri overføre depositum til utleiers konto. Aldri.Det gjorde jeg der som jeg bor nå. Forhåpentligvis blir det ikke noe trøbbel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Noen som har noen argumenter for at vi burde bore i Lofoten? Er en oppgave på skolen. To ord: Peak oil. Endret 26. august 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Det gjorde jeg der som jeg bor nå. Forhåpentligvis blir det ikke noe trøbbel. Hvis det er lenge siden så er det nok ikke no problem. De fleste er jo snille og ærlige Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Har folk slutta med loppemarked? Hva får deg til å tro det? Er en ting jeg absolutt ikke bryr meg om, og jeg har nettopp vert i Oslo, og der var det loppemarked, i tilegg til her i bygda. :P Endret 26. august 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 To ord: Peak oil. Og det skal bety? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Og det skal bety? http://bit.ly/zxIXfm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg