Cakenommy Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hater deg. Tror kanskje jeg må få meg dame. Mye fordeler i å ha kjæreste. Men også ulemper. Derfor det er greit å testkjøre personen før man kaster seg inn i noe og holde øyne og ører oppe for red flags Har ikke fått lov til å løfte en finger, mens jeg var hos han i uka her. Bortskjemt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det hørtes litt vel tøffel ut. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Nå er det jo tøffel om det går den andre veien og da. Ser ikke at mannfolk har noe imot det. Fornøyd sålenge han ikke skal gjøre alt heletiden, vil gjerne bidra litt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Selvsagt er det det, give and take baby. Men han hørtes ut som en av mine tragiske venner som vi ikke ser stort til de gangene han har dame (som er sånn 2 mnd. 3 ganger i året). Altså, skjønner godt at du ikke har noe imot det, men det er ikke poenget Og jeg hadde heller ikke hatt noe imot det, sånn er det bare. Det som er problemet er at alle andre som oftest kommer ganske langt ned på lista. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hmm, kanskje det er på tide å lage middag? Eller er det litt tidlig? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det hørtes litt vel tøffel ut. Det er bare tøffel om dama tvinger han til det. Han her tar jo kommandoen og sørger for at Cakenommy blir der hun hører hjemme (i senga ). Hmm, kanskje det er på tide å lage middag? Eller er det litt tidlig? Det er ca 14-18 timer for tidlig. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Selvsagt er det det, give and take baby. Men han hørtes ut som en av mine tragiske venner som vi ikke ser stort til de gangene han har dame (som er sånn 2 mnd. 3 ganger i året). Altså, skjønner godt at du ikke har noe imot det, men det er ikke poenget Og jeg hadde heller ikke hatt noe imot det, sånn er det bare. Det som er problemet er at alle andre som oftest kommer ganske langt ned på lista. Han er ikke av den typen, nei. Orker ikke å være med han heletiden heller, uansett hvor kjekk og grei han er. Om det skal være slik, har jeg det bedre uten han. Blir for mye. Nå jobber han offshore, 2 uker på og 4 av. Så får den alene tiden jeg vil ha, og han skriker ikke etter oppmerksomheten min straks jeg er borte. Nå har ikke han hatt dame på godt over to år, så føler meg ganske trygg på at det ikke blir for mye. Endret 25. august 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det som er problemet er at alle andre som oftest kommer ganske langt ned på lista. Du får begynne å ha gi han BJs, så får du både sett han og bli varta opp av han. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Sexy, jeg snakker om dagens middag, ikke morgendagens. Jeg liker å spise middag sent. Da jeg studerte, åt jeg stort sett mellom ni og halv to, men nå jobber jeg jo, så da blir det litt annerledes. Om jeg lager middag om en halvtime, kan jeg dusje og være i seng til klokka ett, sovne to og stå opp halv åtte uten problemer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Har hatt feber siden i går tidlig, og føler meg jævlig. Har prøvd å la vær å tenke på det, da jeg ikke har hatt tid til å holde senga. Tips? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Har hatt feber siden i går tidlig, og føler meg jævlig. Har prøvd å la vær å tenke på det, da jeg ikke har hatt tid til å holde senga. Tips? Legg deg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Legg deg. Joa, men tenkte mer langvarig. Siden det mest sannsynlig ikke er borte i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ta noe febernedsettende og ofre ei ku eller ei geit til den guden i den mytologien du har størst tro på kan helbrede deg asap? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Joa, men tenkte mer langvarig. Siden det mest sannsynlig ikke er borte i morgen. Om du bare har en vanlig feber så er det vel all grunn til å tro at den er borte i morgen? Om den ikke er det så har nok fastlegen din tilgjengelig hastetimer tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Gå til legen pga. feber? Srsly? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kjip dag. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Grei dag. Hvorfor var dagen din kjip? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Rolig og kjedelig dag. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Klippa plenen 2 timer og trente i 2 timer etter det igjen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Dette blir en lang natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg