Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet dere som bor i bergen om det er noen festlokaler man kan leie lignende Exodus?

Tenkte å ha fest for 18 åringer men også 17 åringer. Dessverre går det ikke an å leie lokalet for seg selv, når man har 17 åringer. :(

Om du betaler nok så går det sikkert an å få leid lokalet for et lukket privat arrangement...

Sov ute på Grønland.

Høres kaldt ut.

Lenke til kommentar

Om du betaler nok så går det sikkert an å få leid lokalet for et lukket privat arrangement...

Ja tenkte på det. Føler jeg maser på han men, han skrev at det ikke går ann siden jeg skal ha 17 åringer. De har ikke hatt arrangement der med 17 åringer på 6 år og er da ikke mulig.

Det suger. Jeg har lyst å ha 18 år party på et utested i byn men mange av vennene mine er ikke 18 ennå så..

Lenke til kommentar

Ja tenkte på det. Føler jeg maser på han men, han skrev at det ikke går ann siden jeg skal ha 17 åringer. De har ikke hatt arrangement der med 17 åringer på 6 år og er da ikke mulig.

Det suger. Jeg har lyst å ha 18 år party på et utested i byn men mange av vennene mine er ikke 18 ennå så..

Lei et vanlig lokale i sentrum i stedet for, og kjøp inn sprit og øl?

Lenke til kommentar

Det er lite som er så digg en varm søndagskveld som å jekke en pils og kose seg med en god film. Gjerne en som er en like stor nytelse for øret som for øyet. :D

Jo.

Å våkne med en kjekkas/heit dame ved siden av seg, for å så knulle kreftene ut av han/hun. For deretter å få servert biff til frokost/middag, uten å trenge å verken lage maten, dekke på bordet og rydde bort. ++++++++

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jo.

Å våkne med en kjekkas/heit dame ved siden av seg, for å så knulle kreftene ut av han/hun. For deretter å få servert biff til frokost/middag, uten å trenge å verken lage maten, dekke på bordet og rydde bort. ++++++++

Sikkert digg det også, men her og nå tar jeg heller kald øl og Daft Punk.

Lenke til kommentar

Jo.

Vær så snill å si at det var en ønskedrøm og ikke det som egentlig skjedde med deg?

Hadde lett likt den versjonen, kasta ut de siste to (trøndere) klokka 4.30 i natt, og så fikk jeg ikke sove før runt kl. 6. Er dødtrøtt.

Lenke til kommentar

Vær så snill å si at det var en ønskedrøm og ikke det som egentlig skjedde med deg?

Hadde lett likt den versjonen, kasta ut de siste to (trøndere) klokka 4.30 i natt, og så fikk jeg ikke sove før runt kl. 6. Er dødtrøtt.

Var nok ikke en ønskedrøm, nei. :)

Lenke til kommentar

Det var da tidlig for trøndere å gi seg. :p Eller var de snille og gav opp? For jeg har til gode å få kasta ut en eneste trønder fra huset mitt før 11:30 når jeg har hatt fest / nach. Ikke engang da jeg ringte snuten.

De var da snille nok, så gikk greit :p

Alle de andre dro en og enhalv time før dem.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...