Lovegame Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg har penger nå, så fort jeg har en fungerende tå og balansenerve, kommer jeg og drikker deg og Vetle under bordet! Høres bra ut! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Å ikke kunne si noe pga at du ikke vil jinxe det, er veldig irriterende. Men også spennende og gå under radaren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jinxing er jaggu meg noe tull ut av en dimensjon ukjent. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg har penger nå, så fort jeg har en fungerende tå og balansenerve, kommer jeg og drikker deg og Vetle under bordet! Ikke faen. Kjøp deg regnklær! 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Har allerede to par med tåsko fra før av, men de er hovedsaklig for trening. De der kan passe litt bedre inn på jobben. Men hvorfor? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Men hvorfor?Hovedsaklig fordi jeg foretrekker å gå/løpe uten sko. Joggesko og andre typer sko pakker foten så godt inn at jeg ikke får brukt noen av musklene i selve fotbladet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Sett en fyr på treninga med noe lignende. Jeg trodde det var sokker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Føles ut som sokker av og til. De sitter på foten som en hanske, og ikke som en klump. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hovedsaklig fordi jeg foretrekker å gå/løpe uten sko. Joggesko og andre typer sko pakker foten så godt inn at jeg ikke får brukt noen av musklene i selve fotbladet. Skjønner løping i fivefingers godt, men om du går kommer du til å måtte lande på hælen uansett, så hvorfor ikke velge noe som demper og som ikke ser horribelt ut? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 sjekket ut noe musikk på youtube og dette kom opp i related videos hva i faen http://www.youtube.com/watch?v=Yw1Rl218mX8 den musikken og så alle bildene på veggen av han duden hva ER det der 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Skjønner løping i fivefingers godt, men om du går kommer du til å måtte lande på hælen uansett, så hvorfor ikke velge noe som demper og som ikke ser horribelt ut?Kommer jeg til å måtte lande på hælen? Er bare å ta kortere skritt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ikke faen. Kjøp deg regnklær! Da har jeg ingen rett til å klage lenger. For øvrig er dagens Vær-Sjur ute, og jeg følger opp med enda mer Dylan, samt avviking fra den vanlige værmeldinga. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har det stoppet deg før? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 77 spisesteder fikk pålegg Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 og du klikket på. ja så klart, jeg var jo naturligvis nysjerrig 77 spisesteder fikk pålegg det var da enda bra, tenk å skulle gå en plass for å spise og så har m an ikke noe å ha på skiva!! 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Da har jeg ingen rett til å klage lenger. Du klarer helt sikkert å finne noe annet å klage på. Gå rundt i våte klær er neppe særlig bra for deg i lengden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg