NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nie: Røm fra bestemor og kom hit og rydd! Jeg plages ikke om du er trøtt eller ser ut som et takras. ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg ser ut som tre takras, takk. Og om du teleporterer meg, så rydder jeg gladlig. Alltid gøy å rote i andres saker. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Familien min stakk til fjells i dag. Woohoo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 *teleportere* Hmm.. Eh, du nie, er resten av deg usynlig, eller var det meningen at tre tær og et halvt øyeeple var det eneste som skulle komme frem? Jeg har omtrent ingen ting i stua bortsett fra rot i form av datadeler, litt klær og noe tomemballasje, og en god del oppvask på kjøkkenet. Soverommet mitt lukker jeg bare døra til når folk kommer. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fått lastet ned Wow nå? Jepp. Jeg er nå en level 9 Night Elf Hunter som sårt trenger penger om noen her er gavmilde og spiller på AD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg vil også ha snø! Dere er så heldige! Det er snø her, men veldig lite. Er så kjipt i slalåmbakken, med en gang du kommer deg utfor løypene så kjører du på gress ffs! Du, har internett? Vi, bytte hjem? =D Her, masse snø! >< Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 mrbjoern: Har ikke du også internett? Vi kan bytte for påsken, om du vil. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 mrbjoern: Har ikke du også internett? Vi kan bytte for påsken, om du vil. Jeg har internett, men jeg vil være ett sted det ikke er snøstorm =/ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei forumfolk! Jeg gidda ikke å pakke igår haha, ble til at jeg tok litt oppvask. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Kiiiinkyyyyy. o_OTær og halve øyeepler? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Unni liker tær. Veldig, veldig godt. Spesielt når hun får dem stappet opp i nesen. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Innså nettopp at jeg har ganske så kontrastfyllt liv. Først en time eller to med intens yoga for deretter å gå hjem og sette på brutal dødsmetall. Vanlig? Endret 21. mars 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Unni liker tær. Veldig, veldig godt. Spesielt når hun får dem stappet opp i nesen. Kinky =D Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Unni liker tær. Veldig, veldig godt. Spesielt når hun får dem stappet opp i nesen. Du, det har jeg litt problemer med å tro. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Unni liker tær. Veldig, veldig godt. Spesielt når hun får dem stappet opp i nesen. Du, det har jeg litt problemer med å tro. x) Pfft. Hva er det du tuller med? Hun skriker jo i nytelse bare jeg poker henne på låret med en tå! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Pfft. Hva er det du tuller med? Hun skriker jo i nytelse bare jeg poker henne på låret med en tå! Nå var det faktisk "Spesielt når hun får dem stappet opp i nesen."-delen jeg var mest skeptisk til. Hvis hun hadde vært så glad i tær, hadde hun jo kommet og hentet tærne (og det halve øyeeplet) som var alt jeg greide å teleportere hit. Det er nok en stund til teleporteringsmaskinen klarer å teleportere mennesker over flere mil. Mon tro om det hadde hjulpet å ha to maskiner? En der tingen skal teleporteres fra, og en der den skal til. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tær og halve øyeepler? Neeei, tenkte mer på det avlukkede soverommet. Og Unni er særdeles lite glad i tær. Det finnes bare ikke en eklere kroppsdel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Så hva om jeg stryker undersiden av føttene mine mot kinnene dine, men UTEN tærne? Bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg