Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Interessant. Våkna fire i morges og følte at å sove var arbeid og at det var best å unngå slikt resten av livet. Regner med det blir et kort liv om jeg ikke sover. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Jeg drømte at jeg puttet katten min i et bur for å dra på en protest med henne, så stoppet jeg i en bygning på vei hjem for å gå på do, og plutselig var buret blitt til en blender og jeg blendet henne. Endret 19. august 2013 av Therawyn 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ble det litt for mye lasagne i går før legge tid? Get it? :333333 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg savner SoGamed … Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Fått meg jobb. Hill Harald! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Med og skrive bøter til folk? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Oh yes. Blir fett med grinete folk som skal kjefte på meg. Hah, digg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Dagens Vær-Sjur er for øvrig ute for de av dere som interesserer dere for sånt og ikke har fått det med dere. Denne uken er dedikert til Robert Allen Zimmerman! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Oh yes. Blir fett med grinete folk som skal kjefte på meg. Hah, digg. Privat eller kommunalt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Lykke til som den mest hata mannen i gata da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg drømte at jeg puttet katten min i et bur for å dra på en protest med henne, så stoppet jeg i en bygning på vei hjem for å gå på do, og plutselig var buret blitt til en blender og jeg blendet henne. Haha, like logisk som mine drømmer. I natt drømte jeg at jeg var i et gammelt hus med en dame og en mann, og plutselig så var det et håndtak eller noe i luften der. Det stod bare helt i ro i luften, og man kunne ta på det uten å flytte på det. Skjønner ikke helt hva som var greia, men jeg fortalte mannen noe som gjorde at han fant noen bilder i et gammelt hus. Og når han så på de bildene så var det som om det forklarte alt, og han fant frem en hagle og skjøt søsteren min som plutselig var der (tror hun egentlig var håndtaket, for det forsvant). Og så forsvant alle, var bare et barn i rommet og en dame (tror jeg plutselig ble tatt mange år tilbake i tid, og håndtaket var tilbake. Våknet med en ekkel følelse. Wall of text, kjeder meg på jobb Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Velkommen til bisarre drømmer-klubben. En gang drømte jeg at en scene fra Gudfaren utspilte seg foran huset til ei venninne og scenen var i svart/hvitt i en ellers fargerik verden. I tillegg konverterte venninna mi - som forresten er super-ateist - til jøde. Tror skytingen og gangsterne hadde noe med det å gjøre. En annen gang drømte jeg at skolen min var blitt et asyl for utstøtte utenomjordiske, som forresten var onde. Jeg drømmer så mye rart at jeg er redd for å bli psykopat en gang. :S Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ser ut som det blir et ufrivillig friår nå.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Heh. Jeg har gått opp to skostørrelser på venstre fot. Dette blir noen interessante dager … Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Sjur da. Det minner meg forresten at jeg må kjøpe nye sko snart. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er ikke lett å være student. Drikke hver kveld og skole på morran.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Sjur da. Det minner meg forresten at jeg må kjøpe nye sko snart. Stortåa mi ble plutselig lengre etter en tur til legen. Interessant. Er ikke lett å være student. Drikke hver kveld og skole på morran.. Jeg har penger nå, så fort jeg har en fungerende tå og balansenerve, kommer jeg og drikker deg og Vetle under bordet! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Trenger en bruker nummer 2 hvor jeg kan poste ting som jeg kan skjule... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg