Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drømte at jeg puttet katten min i et bur for å dra på en protest med henne, så stoppet jeg i en bygning på vei hjem for å gå på do, og plutselig var buret blitt til en blender og jeg blendet henne. :ohmy:

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg drømte at jeg puttet katten min i et bur for å dra på en protest med henne, så stoppet jeg i en bygning på vei hjem for å gå på do, og plutselig var buret blitt til en blender og jeg blendet henne.

Haha, like logisk som mine drømmer. I natt drømte jeg at jeg var i et gammelt hus med en dame og en mann, og plutselig så var det et håndtak eller noe i luften der. Det stod bare helt i ro i luften, og man kunne ta på det uten å flytte på det. Skjønner ikke helt hva som var greia, men jeg fortalte mannen noe som gjorde at han fant noen bilder i et gammelt hus. Og når han så på de bildene så var det som om det forklarte alt, og han fant frem en hagle og skjøt søsteren min som plutselig var der (tror hun egentlig var håndtaket, for det forsvant). Og så forsvant alle, var bare et barn i rommet og en dame (tror jeg plutselig ble tatt mange år tilbake i tid, og håndtaket var tilbake. Våknet med en ekkel følelse.

Wall of text, kjeder meg på jobb :p

Lenke til kommentar

Velkommen til bisarre drømmer-klubben. En gang drømte jeg at en scene fra Gudfaren utspilte seg foran huset til ei venninne og scenen var i svart/hvitt i en ellers fargerik verden. I tillegg konverterte venninna mi - som forresten er super-ateist - til jøde. Tror skytingen og gangsterne hadde noe med det å gjøre.

En annen gang drømte jeg at skolen min var blitt et asyl for utstøtte utenomjordiske, som forresten var onde. Jeg drømmer så mye rart at jeg er redd for å bli psykopat en gang. :S

Lenke til kommentar

Sjur da.

Det minner meg forresten at jeg må kjøpe nye sko snart.

Stortåa mi ble plutselig lengre etter en tur til legen. Interessant.

Er ikke lett å være student. Drikke hver kveld og skole på morran..

Jeg har penger nå, så fort jeg har en fungerende tå og balansenerve, kommer jeg og drikker deg og Vetle under bordet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...