Gjest Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Lenge siden jeg har sett deg. Var du på jordomreise? Tja, nesten Har egentlig ikke vært mye innom det siste året i det heletatt, jeg ble syk i august i fjor, tok permisjon for resten av året fra studier og dro på reise i fem og en halv måned, kom tilbake for tre uker siden. Var 3 mnd. i australia og 2.5 i Indonesia og dykket Endret 16. august 2013 av multisync Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 mobilversjonen av diskusjon* har aldri vært bra Haha, jeg som bare leser en post uten å se sammenhengen til andre poster enn min Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ha-ha. Hvilke puber har du vært innom da? Husker ikke alle. Antikvariatet, Mormors, Karl Johan, Olavs og to til. Husker ikke alle. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tja, nesten Har egentlig ikke vært mye innom det siste året i det heletatt, jeg ble syk i august i fjor, tok permisjon for resten av året fra studier og dro på reise i fem og en halv måned, kom tilbake for tre uker siden. Var 3 mnd. i australia og 2.5 i Indonesia og dykket Hva gjorde du i Australia i 3 måneder? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Tja, ikke mye, reiste rundt så kule steder og møtte kule folk. KJøpte bare enveisbilett dit, ble hentet på flyplassen i Melbourne av ei australsk jeg kjenner, så bodde hos de noen dager. Etter det så tok jeg hver dag på sparket, endte opp med en opplevelse som sikkert var helt anderledes enn mange jeg møtte som hadde plan og tidssjema for hele reisen. Endret 16. august 2013 av multisync Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tja, ikke mye, reiste rundt så kule steder og møtte kule folk. KJøpte bare enveisbilett dit, ble hentet på flyplassen i Melbourne av ei australsk jeg kjenner, så bodde hos de noen dager. Etter det så tok jeg hver dag på sparket, endte opp med en opplevelse som sikkert var helt anderledes enn mange jeg møtte som hadde plan og tidssjema for hele reisen. Ble det mye terte da?! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tja, ikke mye, reiste rundt så kule steder og møtte kule folk. KJøpte bare enveisbilett dit, ble hentet på flyplassen i Melbourne av ei australsk jeg kjenner, så bodde hos de noen dager. Etter det så tok jeg hver dag på sparket, endte opp med en opplevelse som sikkert var helt anderledes enn mange jeg møtte som hadde plan og tidssjema for hele reisen. Blir så sjalu. Jeg vil og! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tja, ikke mye, reiste rundt så kule steder og møtte kule folk. KJøpte bare enveisbilett dit, ble hentet på flyplassen i Melbourne av ei australsk jeg kjenner, så bodde hos de noen dager. Etter det så tok jeg hver dag på sparket, endte opp med en opplevelse som sikkert var helt anderledes enn mange jeg møtte som hadde plan og tidssjema for hele reisen. Litt misunnelig merker jeg. Har planlagt å gjøre noe slikt selv, men finner aldri tidspunktet eller pengene til å fullføre det... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Ble det mye terte da?! Det ble en god mengde terte ja Utrolig kjipt å komme hjem til Norge etter den tiden ihvertfall, har i tankene at jeg kanskje må se om jeg kan få meg ei dame. Det skal sies at jeg sikkert lever sunnere her hjemme, var vel på fylla sånn i gjennomsnitt hver 3. dag ellerno Endret 16. august 2013 av multisync Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ikke post mer. Du har akkurat 10.000 innlegg. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen her som har hatt problemer med Google de siste dagene? Står bare å laster hos meg, 5 min etterpå så funker alt fint så er det problemer om en times tid igjen. Sånn har det vært hos meg de siste dagene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ikke post mer. Du har akkurat 10.000 innlegg. Sga sei! Jeg kan pensjonere meg fra forum utenfor OT. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvordan joiner jeg diskusjon på sånn der irc? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 HJELP! Trenger kallenavn til KINE. Hun likte ikke Kinny. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kline. Nyeste Vær-Sjur var ganske så bra! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg