Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har sett deg. Var du på jordomreise?

Tja, nesten :p Har egentlig ikke vært mye innom det siste året i det heletatt, jeg ble syk i august i fjor, tok permisjon for resten av året fra studier og dro på reise i fem og en halv måned, kom tilbake for tre uker siden.

Var 3 mnd. i australia og 2.5 i Indonesia og dykket ;)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Tja, nesten :p Har egentlig ikke vært mye innom det siste året i det heletatt, jeg ble syk i august i fjor, tok permisjon for resten av året fra studier og dro på reise i fem og en halv måned, kom tilbake for tre uker siden.

Var 3 mnd. i australia og 2.5 i Indonesia og dykket ;)

Hva gjorde du i Australia i 3 måneder?

Lenke til kommentar

Tja, ikke mye, reiste rundt så kule steder og møtte kule folk.

KJøpte bare enveisbilett dit, ble hentet på flyplassen i Melbourne av ei australsk jeg kjenner, så bodde hos de noen dager.

Etter det så tok jeg hver dag på sparket, endte opp med en opplevelse som sikkert var helt anderledes enn mange jeg møtte som hadde plan og tidssjema for hele reisen.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

KJøpte bare enveisbilett dit, ble hentet på flyplassen i Melbourne av ei australsk jeg kjenner, så bodde hos de noen dager.

Etter det så tok jeg hver dag på sparket, endte opp med en opplevelse som sikkert var helt anderledes enn mange jeg møtte som hadde plan og tidssjema for hele reisen.

Ble det mye terte da?!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Blir så sjalu. Jeg vil og!

Lenke til kommentar

Litt misunnelig merker jeg. Har planlagt å gjøre noe slikt selv, men finner aldri tidspunktet eller pengene til å fullføre det...

Lenke til kommentar

Ble det mye terte da?!

Det ble en god mengde terte ja ;)

Utrolig kjipt å komme hjem til Norge etter den tiden ihvertfall, har i tankene at jeg kanskje må se om jeg kan få meg ei dame.

Det skal sies at jeg sikkert lever sunnere her hjemme, var vel på fylla sånn i gjennomsnitt hver 3. dag ellerno :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...