Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh. En papirfabrikk brenner i Trondhjem. I tillegg er det gasstanker i nærheten, så Ranheim og en tre km omkrets rundt Ranheim kan være nødt til å evakuere om de overoppheter.

Påvirker ikke meg på noen som helst måte, men det er jævlig kjedelig uansett.

Ikke på langt nær så kjedelig som at jeg må til Trondhjem for å kjøpe vin og sprit i nærmeste fremtid i stedet for å bare stikke innom polet her, men det er en annen diskusjon.

samma karn som tente på polet?

Lenke til kommentar

Nei, tror det er to urelaterte handlinger. For øvrig var det røykutvikling i en tilhengerfabrikk i nabokommunen også, når vi først er i gang. Det elektriske anlegget overoppheta og smelta, men det var ingen brannfare.

Politiets krimteknikere har konkludert med at det ikke er feil i det elektriske anlegget på Amfi. Dermed er det tilførsel av bar ild som startet brannen onsdag kveld.

Kan ha vært hu gale dama som tidligere har prøvd å tenne på Amfi, da ved å tenne på en søppelbøtte på det ene toalettet, men jeg vet ingenting enn så lenge.

Det store spørsmålet er om Datasmurf også ønsker denne personen velkommen til hytta si om han blir kjent nok i media. Som han der hyttetyven.

Ha-ha. Vandreren er en legende, det er derfor jeg hadde ønsket ham velkommen - som en av få bergensere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Batman : It's our old arch nemesis , Firefly !

Robin : Holy pyromaniac , Batman......not him again !

:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...