KanoKrakk Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nei, da er jeg i Bergen med studier. Hvorfor spør du? Ah. Er buss for tog på Kongsvingerbanen mellom 9 og 14 i tre uker fremover. Så også noen på din alder på Lillestrøm stasjon i går. :-P Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Trist. Skjer mange. Vet du hvilken type? Overfallsvoldtekt eller hjemmevoldtekt? Overfall. Men aner ikke hvor, hvem eller når, da hun ikke ville si noe mer om det enn at det skjedde. Forståelig. Huff, stakkar. Og ja, vet det skjer mange, men det blir noe helt annet følelsesmessig når det skjer med noen i nærmeste krets enn når man hører om det på nyhetene. Endret 14. august 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 er nå veldig mange på hans alder på stasjon i lillestrøm gitt. snakker om det så gleder jeg meg til desember når jeg kommer hjem til det området. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Farvel Norge. Hello Amsterdam. 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Farvel Norge. Hello Amsterdam. Ikke la det gå helt over skaftet nå da! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Helt greit å høre på Dire Straits og være ferdig med dagens oppgaver før klokka tolv. Med andre ord, dagens Vær-Sjur er nå ute, for de av dere som interesserer dere for slikt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Helt greit å høre på Dire Straits og være ferdig med dagens oppgaver før klokka tolv. Med andre ord, dagens Vær-Sjur er nå ute, for de av dere som interesserer dere for slikt. Sweet og høre på P!nk mens man støvsuger og rydder. Spes "this use to be a fun house, now its full of evil clowns" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg gir bort Dead Space, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Crysis 2 Maximum Edition, Dead Space 3, Medal of Honor, Mirrors Edge, Sims 3 samt Battlefield 3 til Origin. Noen som vil ha? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Til hvilken plattform? Kan man få enkelte spill eller må man ta hele samlingen? Edit: Signaturen din har forresten 5 linjer Endret 14. august 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
sevs Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Til hvilken plattform? Kan man få enkelte spill eller må man ta hele samlingen? Edit: Signaturen din har forresten 5 linjer :tease: Endret 14. august 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Du er vel på mobilen? Eller kanskje dårlig oppløsning på skjermen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Til hvilken plattform? Kan man få enkelte spill eller må man ta hele samlingen? Edit: Signaturen din har forresten 5 linjer Det er til PC. Du kan få enkelte eller hele greia. Og nei - min signatur er ikke 5 linjer. Det hadde blitt litt dumt som moderator. Eller - å si at den ikke er 5 linjer blir feil, siden det kommer an på hvilken oppløsning og hvilket skin du bruker. Jeg bruker diskusjon dynamisk og der er den 3 linjer i 1920x1080-oppløsning. Endret 14. august 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det er til PC. Du kan få enkelte eller hele greia. Og nei - min signatur er ikke 5 linjer. Det hadde blitt litt dumt som moderator. Vil det si at en linje kan være så lang en bare ønsker, så lenge en ikke benytter seg av linjeskift? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Irriterende at EA ikke har større servere på Origin. Jeg vil redeeme spill jeg aldri kommer til å spille. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Irriterende at EA ikke har større servere på Origin. Jeg vil redeeme spill jeg aldri kommer til å spille. same same :/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Vil det si at en linje kan være så lang en bare ønsker, så lenge en ikke benytter seg av linjeskift? Er ikke helt sikker på hva du mener her... Vil det ikke bli "automatisk" linjeskift når linjen blir for lang? Endret 14. august 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg gir bort Dead Space, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Crysis 2 Maximum Edition, Dead Space 3, Medal of Honor, Mirrors Edge, Sims 3 samt Battlefield 3 til Origin. Noen som vil ha? Hvorfor? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvorfor? Kjøpte alle spillene til $10 og jeg fikk med CD-key både til Steam og Origin. Siden jeg ikke bruker Origin gir jeg de bort. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg gir bort Dead Space, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Crysis 2 Maximum Edition, Dead Space 3, Medal of Honor, Mirrors Edge, Sims 3 samt Battlefield 3 til Origin. Noen som vil ha? Jeg kan alltids ta over en bf3 jeg ikke trenger å hore stats på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg