Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snø i hovedstaden og :(
Ikke bare litt heller. Men det snøværet herforutså jeg i januar. Jeg er synsk. :p

Hadde nesten værtgøy å kjøre en tur for å se på idiotene som ikke takler vinterføre, men jeg blir bare irritert av køen de lager.

Ja... Jeg er sjuk, omtrent innesnødd og det eneste som holder meg i livet er forumet og nedlastede serier.
Jeg "rydder", så da kan jeg liksom ikke se film eller spille.. Men forum og "rydding" er det lov å kombinere av en eller annen grunn. Sa jeg til meg selv i hvert fall. :hmm:

Musa gikk i gulvet og er halvklikk, så COD4 er litt uaktuelt. Men the Witcher var ganske underholdende.. *se om noen sjekker om jeg rydder, være glad jeg bor for meg selv, og spil.. Err.. Rydde.* x)

Lenke til kommentar
Ikke bare litt heller. Men det snøværet herforutså jeg i januar. Jeg er synsk. :p

Hadde nesten værtgøy å kjøre en tur for å se på idiotene som ikke takler vinterføre, men jeg blir bare irritert av køen de lager.

Joa, men verre er trailere i 100 langs Mosseveien klokka 2 om natta, skjønner ikke at de tør...

Snø er kos <3

Nehei, snø er æsj.

Lenke til kommentar

God morgen smådyr. :wee:

Ingen som har planer om å gjøre ingenting i dag?

Og NgZ; Du har min medfølelse. Jeg må faktisk av-slaure meg selv om pynte meg i død-trett tilstand her.

"Unni, kom deg te helvete opp, Bestemor di kjem, og du ska ver pynta og VÅKEN!"

Bah. Gi meg mer enn ett kvarter liksom.

Såeeee. Fugledansen anyone? =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...