Underpants Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Halleis, er det ingen som veit kva som er galen med skrifta på nettet her? : ( Du hzr nok vært inne og forandra standard-skrifta tenker jeg. Verktøy > Innstillinger > Innhold også stod den på Times New Roman og skriftstorleik 14. Kva har de? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Verktøy > Innstillinger > Innhold også stod den på Times New Roman og skriftstorleik 14. Kva har de? Samme her (bortsett fra størrelse 16). Hva har du under avansert? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Skrifttyper for: Vestlig Proposjonal: Serif Størrelse: 14 Serif: Times New Roman Sans-serif: Arial Skrift med tegnavstand: Courier New Størrelse: 13 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har du huka av for at du tillater andre skrifttyper? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, men skrifta er svær og rar og den same på både til dømes imdb og google. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Da vet jeg ikke. Har utelukket de mest åpenbare feilene hvertfall. Prøvd å avinstallere og reinstallere Firefox? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ok, danke, marci, gracias, takk og sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fy faen så mye snø det har kommet i natt. Mellom en halv og en meter utenfor her nå. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Si meg L4r5, er det bare vi som har så store fritidsproblemer at vi må spamme bokstavlektråden? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fy faen så mye snø det har kommet i natt. Mellom en halv og en meter utenfor her nå. Snø i hovedstaden og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Si meg L4r5, er det bare vi som har så store fritidsproblemer at vi må spamme bokstavlektråden? Ja... Jeg er sjuk, omtrent innesnødd og det eneste som holder meg i livet er forumet og nedlastede serier. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Snø i hovedstaden og Ikke bare litt heller. Men det snøværet herforutså jeg i januar. Jeg er synsk. Hadde nesten værtgøy å kjøre en tur for å se på idiotene som ikke takler vinterføre, men jeg blir bare irritert av køen de lager. Ja... Jeg er sjuk, omtrent innesnødd og det eneste som holder meg i livet er forumet og nedlastede serier.Jeg "rydder", så da kan jeg liksom ikke se film eller spille.. Men forum og "rydding" er det lov å kombinere av en eller annen grunn. Sa jeg til meg selv i hvert fall. Musa gikk i gulvet og er halvklikk, så COD4 er litt uaktuelt. Men the Witcher var ganske underholdende.. *se om noen sjekker om jeg rydder, være glad jeg bor for meg selv, og spil.. Err.. Rydde.* x) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg vil også ha snø! Dere er så heldige! Det er snø her, men veldig lite. Er så kjipt i slalåmbakken, med en gang du kommer deg utfor løypene så kjører du på gress ffs! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nei, vi er ikke heøldige. Snøe er æsj! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ikke bare litt heller. Men det snøværet herforutså jeg i januar. Jeg er synsk. Hadde nesten værtgøy å kjøre en tur for å se på idiotene som ikke takler vinterføre, men jeg blir bare irritert av køen de lager. Joa, men verre er trailere i 100 langs Mosseveien klokka 2 om natta, skjønner ikke at de tør... Snø er kos <3 Nehei, snø er æsj. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Satan! Så kommer det plutselig familiemedlemmer som _tvangs_inviterte segselv på besøk om to-tre timer.Hva faen?! Nå må jeg faktisk rydde. Arrghh, helvete. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Satan! Så kommer det plutselig familiemedlemmer som _tvangs_inviterte segselv på besøk om to-tre timer.Hva faen?! Nå må jeg faktisk rydde. Arrghh, helvete. Haha! Jeg skal se Lost. Yey! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 God morgen smådyr. Ingen som har planer om å gjøre ingenting i dag? Og NgZ; Du har min medfølelse. Jeg må faktisk av-slaure meg selv om pynte meg i død-trett tilstand her. "Unni, kom deg te helvete opp, Bestemor di kjem, og du ska ver pynta og VÅKEN!" Bah. Gi meg mer enn ett kvarter liksom. Såeeee. Fugledansen anyone? =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg skal spille og så får jeg besøk av søstra mi i dag jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg