Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sitter litt i klemma her. Har installert win7 på ssd, men ssden fungerer ikke lenger av en merkelig grunn. For at jrg skal kunne bruke pcen, må jeg installere windows på min hdd. Problemet er at jeg ikke kan kan miste filene jeg allerede har på den disken. Det gjør man vel ved installering av win7. Jeg har ingen mulighet til å koble til disken til en annen pc og overføre. Jeg må også bruke pcen. Hva anbefales å gjøre her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter litt i klemma her. Har installert win7 på ssd, men ssden fungerer ikke lenger av en merkelig grunn. For at jrg skal kunne bruke pcen, må jeg installere windows på min hdd. Problemet er at jeg ikke kan kan miste filene jeg allerede har på den disken. Det gjør man vel ved installering av win7. Jeg har ingen mulighet til å koble til disken til en annen pc og overføre. Jeg må også bruke pcen. Hva anbefales å gjøre her?

 

Har du mulighet til og partisjonere disken i Win 7 installeringa?

Lenke til kommentar

Ottestad er koselig!

 

Joda, og leiligheten ble utrolig bra. Ser ekstremt annerledes ut enn når Stig bodde her for å si det slik.

 

Men... kollektivtilbudet er forjævlig ræva. Det skjer lite her, vant med Oslo hvor det var konserter og skit hele tida.

 

Og det er ensomt å bo alene etter å ha vært samboer så og si konstant de siste 7-8 årene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...