dysfunctional Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Gidder dere å slutte og quote bilder, please?! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 hva er problemet mister 64k dial up nettverk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Det første problemet er at det er dårlig netikette. Det andre probmlemet er at det fører til unødvendig scrolling. Det tredje problemet er at du er frekk når du svarer en moderator som kommer med en føring. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 hvor kommer sånne der fra? jeg ser de bare i denne tråden men jeg skjønner at det er en greie Finner bare random på facebook, er som regel venner som liker. For en stund siden fløy det mange av dem rundt overalt. Tror det begynner å bli litt "ut" nå. Vet ikke om de har et navn elns. Det første problemet er at det er dårlig netikette. Det andre probmlemet er at det fører til unødvendig scrolling. Det tredje problemet er at du er frekk når du svarer en moderator som kommer med en føring. uhhh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 uhhh Tredje linja var egentlig ikke helt seriøs, men de to første er reelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Gratulerer med dagen. Endret 11. august 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Nananananana Batman! What to do? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 LOL! Joe rogan forumet ass, blir bannet etter min andre post. Er en diskusjon om "hva som er bra/veldig bra/elite" angående knebøy/benkpress/markløft gående der, en fyr legger ut noen tall ut ifra kroppsvekt, en annen skriver tall uten å ta hensyn til kroppsvekt, jeg svarer "kroppsvekt er bortimot irrelevant, det som teller er hvordan vekt som flyttes på, mye lettere for en på 50kg og dra 150kg enn det er for en på 100kg og dra 300kg" Blir bannet iløpet av 2-3minutter, uten noe forvarsel eller noe, latterlig useriøst om man skal være nøtt til å poste 1000+ poster med rævslikking før man kan si at man er uenig med noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Grattis med 60 , Hulkster ! Ventura : "The Luster....Lust is his name !" Monsoon : "His name is Hulk , Jess !" Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 og DA var helga over, og jeg sitter på jobb igjen D: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Til de av dere som faktisk leser Vær-Sjur (det være seg ironisk eller fordi dere faktisk er interessert i kombinasjonen lokalt værvarsel elegant knabbet fra yr.no og musikk jeg liker) … Skal jeg fortsette å ha det i en og samme sak, eller skal jeg splitte det i to saker, en for vær som bare vil inneholde vær og halvinteressante anekdoter og en for musikk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Synes det passer bra sånn som det er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det synes egentlig jeg også, men har fått noen kommentarer lokalt og av ei jente i Oslo om at jeg burde gjøre det sånn. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Folk nå til dags med så fraværende attention span synes muligens at det er greiere med litt kortere tekster. Hender at Vær-Sjur innleggene blir litt vel lange, kanskje flere som gidder å lese hvis teksten blir noe kortere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vel, musikken kommer sannsynligvis ikke til å bli kortere, da dette vil gi meg en sjanse til å skrive rundt 1000 millimeter bare med musikk, i stedet for rundt 600 (eller på det verste, 1600 mm). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Synes det er bra sånn det er nå, men det kunne vært litt kortere bare. Ikke mye kortere, men noe. Da er det enda fler som tar seg tid til å lese alt. Folk flest har en tendens til å skumlese og hoppe over tekster som inneholder alt for mye Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vel, fuck folk i så fall. Blir uansett ikke gjort noe i dag, bare en idé. Og trenger uansett å fikse et nytt bilde om jeg skal splitte de to. Samt finne et nytt navn. Kanskje gå tilbake til underskriften min fra barneskolen, 7r. Dagens Vær-Sjur er for øvrig lang og nettopp sluppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg