SmoothCriminal Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Da har jeg løyst det problemet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg skal komme med anmeldelser utover høsten av ting. Her er min anmeldelse av å ha sosial omgang In Real Life. Positive sider: Man får truffet folk i hyggelig lag, spist og drukket noe. (Spising og drikking er jo ikke sikkert). Konsert og fest er veldig hyggelig å delta på IRL. Vennskap opprettholdes best IRL. Drawbacks: Må dusje og ha på bukse. Kan ikke bare plutselig gå hvis jeg kjeder meg. Ting må koordineres. Karakter 5/10. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg vet ikke hva du snakker om, Mchansern. Her er min anmeldelse av dataspill: terningkast 6 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Trenger venner på Høgskolen i Lillehammer. Skal leve som skibum / student der i tre år fremover. Si i fra hvis du vil være akkurat MIN venn, så kan vi danse gangnam style til soloppgang over Gudbrandsdalens åskammer. Jeg er fra dal'n sjølv. Si ifra når du er ledig om du vil ha en laks med banansmak. Endret 9. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 skal hansern leve som student? på nudler og øl? wow Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Han har sannsynligvis nok penger stukket unna / nok økonomisk vett til at han klarer å unngå nudlene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nudler skal jeg unngå med god margin. Men det blir spennende! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er det frekt å be folk på offentlig transport, og som har hostet kontinuerlig de siste fire timene, om de kanskje bør vurdere å slutte å røyke? enn om de har halsbetennelse Jeg skal komme med anmeldelser utover høsten av ting. Her er min anmeldelse av å ha sosial omgang In Real Life. Positive sider: Man får truffet folk i hyggelig lag, spist og drukket noe. (Spising og drikking er jo ikke sikkert). Konsert og fest er veldig hyggelig å delta på IRL. Vennskap opprettholdes best IRL. Drawbacks: Må dusje og ha på bukse. Kan ikke bare plutselig gå hvis jeg kjeder meg. Ting må koordineres. Karakter 5/10. kan bare gå om du kjeder deg så lenge det ikke er hos deg selv er det jeg gjør Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Husker du ? http://youtu.be/X5FcIP6jJFs Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Nei jeg var ikke født da er født på 90tallet jeg, men jeg liker godt gode klassiske band som nirvana, joy division og the beatles istedenfor sånn tull som andre av min generasjon hører på som jostein bever og lady gaga Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Du har gått glipp av mye siden du er så ung, http://www.youtube.com/watch?v=uHZJej98_T0 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 akk, født for seint!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 født i 89 og har blitt mata med sånt fra jeg var liten Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 I natt drømte jeg at gjengen fra Friends var på besøk og at vi ble venner for livet. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Alene hjemme, spiller musikk for hele nabolaget!! Love it! <333 Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 I natt drømte jeg at gjengen fra Friends var på besøk og at vi ble venner for livet. Det er fett. Hadde det skjedd på ordentlig hadde hele livet ditt hvert en eneste stor fest. Inviterer du i tillegg gutta fra Big Bang Theory og gjengen fra How I Met Your Mother så er festen komplett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Alene hjemme, spiller musikk for hele nabolaget!! Love it! <333 Alene hjemme og sikler på Ford modell T-en som står utenfor hos naboen. Fy i helvete satan for en vakker firhjuling det er! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det er fett. Hadde det skjedd på ordentlig hadde hele livet ditt hvert en eneste stor fest. Inviterer du i tillegg gutta fra Big Bang Theory og gjengen fra How I Met Your Mother så er festen komplett. True. Har sett alle episoder av big bang og HiMYM. Har faktisk ikke sett alle episodene av friends enda. Alene hjemme og sikler på Ford modell T-en som står utenfor hos naboen. Fy i helvete satan for en vakker firhjuling det er! Knabb den? Ah, glemte at du ikke kan kjøre bil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg ville ikke knabbet en slik bil. Eieren fortjener den, han er en hyggelig, gammel mann. Bestefaren til naboungene. Sto og prata med ham om bilen og andre herligheter fra gamle dager. Når jeg tenker meg om, ville jeg ikke knabbet en eneste bil, uavhengig av om jeg kan kjøre eller ei. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg