Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal komme med anmeldelser utover høsten av ting.

Her er min anmeldelse av å ha sosial omgang In Real Life.

Positive sider: Man får truffet folk i hyggelig lag, spist og drukket noe. (Spising og drikking er jo ikke sikkert). Konsert og fest er veldig hyggelig å delta på IRL. Vennskap opprettholdes best IRL.

Drawbacks: Må dusje og ha på bukse. Kan ikke bare plutselig gå hvis jeg kjeder meg. Ting må koordineres.

Karakter 5/10.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Trenger venner på Høgskolen i Lillehammer. Skal leve som skibum / student der i tre år fremover.

Si i fra hvis du vil være akkurat MIN venn, så kan vi danse gangnam style til soloppgang over Gudbrandsdalens åskammer.

Jeg er fra dal'n sjølv. Si ifra når du er ledig om du vil ha en laks med banansmak. Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Er det frekt å be folk på offentlig transport, og som har hostet kontinuerlig de siste fire timene, om de kanskje bør vurdere å slutte å røyke?

enn om de har halsbetennelse

Jeg skal komme med anmeldelser utover høsten av ting.

Her er min anmeldelse av å ha sosial omgang In Real Life.

Positive sider: Man får truffet folk i hyggelig lag, spist og drukket noe. (Spising og drikking er jo ikke sikkert). Konsert og fest er veldig hyggelig å delta på IRL. Vennskap opprettholdes best IRL.

Drawbacks: Må dusje og ha på bukse. Kan ikke bare plutselig gå hvis jeg kjeder meg. Ting må koordineres.

Karakter 5/10.

kan bare gå om du kjeder deg så lenge det ikke er hos deg selv ;) er det jeg gjør
Lenke til kommentar

I natt drømte jeg at gjengen fra Friends var på besøk og at vi ble venner for livet.

Det er fett. Hadde det skjedd på ordentlig hadde hele livet ditt hvert en eneste stor fest. Inviterer du i tillegg gutta fra Big Bang Theory og gjengen fra How I Met Your Mother så er festen komplett.

Lenke til kommentar

Det er fett. Hadde det skjedd på ordentlig hadde hele livet ditt hvert en eneste stor fest. Inviterer du i tillegg gutta fra Big Bang Theory og gjengen fra How I Met Your Mother så er festen komplett.

True. Har sett alle episoder av big bang og HiMYM. Har faktisk ikke sett alle episodene av friends enda.

Alene hjemme og sikler på Ford modell T-en som står utenfor hos naboen. Fy i helvete satan for en vakker firhjuling det er!

Knabb den?

Ah, glemte at du ikke kan kjøre bil ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke knabbet en slik bil. Eieren fortjener den, han er en hyggelig, gammel mann. Bestefaren til naboungene. Sto og prata med ham om bilen og andre herligheter fra gamle dager.

Når jeg tenker meg om, ville jeg ikke knabbet en eneste bil, uavhengig av om jeg kan kjøre eller ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...