Gitarhm Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Stund siden jeg har vært aktiv på forumet sist nå, gøy å se at alle de gamle kjente brukerne fortsatt er her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Griser kan ikke fly men det kan geiter : Daniel "Goatface" Bryan Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=d_ewwq4pu5E Bestemoren til Cartman fra South Park? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Den stjal du fra Johnson. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Hmm. Tydeligvis ja. Måtte også sjekke opp hvem han var igjen. Endret 7. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Gah. Trodde en god natts søvn og en lang dusj ville løse opp muskelknutene mine, men den gang ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Rhubarb ja....nesten like festlig ord som Laban Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Av og til fantaserer jeg at jeg er den sadistiske sjanten i Biloxi Blues & at jeg irettesetter slike som Slimda og Datasmurf ElvisTCB : Slimda. Slimda: Ho, ho! Elvis: Are there two Slimdas in this company? Slimda: No, sergeant. Elvis: But I heard more than one Ho. Slimda: Yes, sergeant. Elvis: Slimda. Slimda: Ho! Elvis: One more time. Slimda: Ho! Elvis: Do I make myself clear, Slimda? Slimda: Ho! Elvis: Do I make myself clear, Datasmurfen? Datasmurfen: Ho, yes! Elvis: Ho what? Datasmurfen: Ho nothing! Elvis: Are you having trouble understanding me, Datasmurfen? Datasmurfen: Ho no. I mean, no ho, sergent. Just plain ho. Sergeant Elvis: Tell me, Datasmurfen, if a piss drunk sergeant has a loaded .45 pointed at the head of a piece of dung that the piss drunk sergeant hates and despises, how would you describe the situation? Datasmurfen: Delicate. Extremely delicate. Sgt Elvis: Right. I'll be honest with you, Datasmurf. It was my intention of getting Slimda in in here, and putting this pistol to his ear, and blowing a tunnel through his head. But you'll do just as well. Datasmurf: I'm sorry to hear that. Sgt Elvis: There's something about you søringer that riles my ass. You don't appreciate the Army, do you? Datasmurf : There are some things I like. Sgt Elvis : Such as? Datasmurf : I like getting my mail. Sgt Elvis : You shittin' me, Datasmurf? Datasmurf : A piece of dung would never shit a piss drunk sergeant with a loaded .45 . Endret 7. august 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Du har nå laget min neste skolestil, takk Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Har sovet godt i natt og stått opp i passelig tid i dag, for en gangs skyld Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Jeg å, etter å ha sett en utrolig bra film!! I dag er det bare ren sol og varmt og fint! Bra jeg stod opp tidelig, så får jeg nyte dagen enda lengre! Endret 7. august 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Har sovet godt i natt og stått opp i passelig tid i dag, for en gangs skyld Heldiggris. Jeg sov tre timer. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Stipendet kom akkurat inn på konto. Elsker lanekassen til tider. Nå skal jeg bruke alle pengene på crap, HAH. Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 lilelørdag idag jo, skulle heller hatt ekte lørdag da... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 I dagens episode av "Merkelige ting Anfall sier i søvne": "Drittunge!" Så snudde hu ryggen til meg. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 lilelørdag idag jo, skulle heller hatt ekte lørdag da... For meg er alle dager like, hvet ikke hvilken dag vi har i dag engang... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10112589 Holy shit..! To barn drept av en boa constrictor Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 wtf, fantasi med meg og sjur og Elvis? Lenke til kommentar
settings Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 For meg er alle dager like, hvet ikke hvilken dag vi har i dag engang... kjeften på dæ CM, har bare en lørdag i uka jeg.. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. august 2013 Rapporter Del Skrevet 7. august 2013 Stipendet kom akkurat inn på konto. Elsker lanekassen til tider. Nå skal jeg bruke alle pengene på crap, HAH. Aiai, ser ut til at det blir middag i dag da! Var nesten redd jeg måtte vente en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg