Kammizez Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Plass til flere? Ingen kan stoppe deg fra å luske rundt i skogen på jakt etter fredelige sopplukkere, Lars. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Why? Ble veldig kjedelig og ensformig, og det verste var å komme hjem fra jobb og det stinket matfett av fingrene.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Til en tur på fjellet? Definitivt. Til utlandet? Tror ikke det. Søker visum til Uzbekistan snart, du får bli med! Skal en tur innom Kyrgyzstan også, for å herje i fjellene der. Det er jo fjelltur det, bare litt mer avansert. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 jeg hadde aldri greid å ha så stort pengebuffer som slimda, det er jo så mye gøy man kan kjøpe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Søker visum til Uzbekistan snart, du får bli med! Skal en tur innom Kyrgyzstan også, for å herje i fjellene der. Det er jo fjelltur det, bare litt mer avansert. Akkurat på denne fronten, tror jeg du er stikk motsatt av meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Og spending, smak, stil og i grunn det meste annet. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Hæ, edu sunnmøring, Slimda? Endret 6. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Sykkylven? Stalka dej på facebook Har en pc jeg holder på å modde, som kommer fra PC Support Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 min første pc kom fra pc support Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Sykkylven? Stalka dej på facebook Har en pc jeg holder på å modde, som kommer fra PC Support Sykkylven, ja. Merk, dialekt er ikke lov på forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) min første pc kom fra pc support Min første PC var en Tiki 100 Rev.D. Min første maskin jeg satt sammen selv var en 486DX4 100MHz med 8MB EDO(?) RAM. Endret 6. august 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Min første PC var fra Aten, ei PC-sjappe som lå ved Lieutenhaven i Trondhjem. Den fikk søss og jeg det året jeg fylte 6 i gave av farmor og farfar, og er det dyreste jeg noen sinne har fått. 1992 var et flott år for PC-er og spill fra Apogee. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hvordan klarer Google+ å snoke opp kontakter til meg egentlig? Foreslår folk jeg har møtt for lenge siden, eller folk jeg jobber med som jeg overhodet ikke har noen felles kontakter med privat eller via mine egne duppeditter med google på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Google+ har tilgang til all din e-post. Kan være du har sendt en e-post for lenge siden? Kan være andre som har lagt deg til? Kan være den regner det ut basert på fødselsår og opprinnelsessted? /shrug Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Som sagt, mitt private og jobbrelaterte IT-utstyr og kontoer blandes ikke. Noen gang. Det eneste måtte være om en av sjefene mine har sendt mail til min privatmail samtidig som han har sendt til denne kollegaen, men jeg bruker ikke gmail privat, så det virker jo litt rart. Det er vel en mulighet for at han har lagt til meg, men da hadde jeg vel fått beskjed om at han hadde gjort det? Det verste er at jeg ikke bruker g+ engang. Jeg lagde bare en profil for å teste det når det kom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Nei. Og nei igjen. Jo, for i dag var fridagen min, og jeg brukte den på å slite meg ut fysisk og psykisk ved å hjelpe den yngste søsteren min å flytte inn i ny leilighet. Flatpakker er en god idé, men kan være et helvete å sette sammen til tider. Spesielt gigantiske hjørnesofaer. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) min første pc kom fra pc support Pcen jeg modder er (var) min andre pc, den første var en jævla konordesktop fra legesenteret rett ved siden av der vi bodde, som hadde w95 originalt, hadde blitt installert me på. Edit: Kabinettet jeg modder er samme som nr 5, men i blotteblå og ikke gjennomsiktig turkis. Edit 2: Det er ikke blotteblått lengre. Siden er svart. Endret 6. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg