Chocolate-Monster Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Haha, likte den. Måtte se noen flere ganger, de kvakk jo noe jevlig Sitte i senga etter en sykkeltur i rgnvær, dusj og joggebukse, så få servert dette. haha just perfect! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hahahahahah herregud. Jævlig bra Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Drikker ikke. Røyker ikke. Snuser ikke. Doper meg ikke. Reiser ikke på ferier i utlandet. Er singel. Handler nøkternt. Er sunnmøring. Hvorfor reiser du ikke på ferier, egentlig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hvorfor reiser du ikke på ferier, egentlig? Vet ikke. Kanskje jeg er redd. Frister å ta seg noen dager på fjellet med telt og slikt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Vet ikke. Kanskje jeg er redd. Frister å ta seg noen dager på fjellet med telt og slikt. Så du har lyst, egentlig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Til en tur på fjellet? Definitivt. Til utlandet? Tror ikke det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Vet ikke. Kanskje jeg er redd. Frister å ta seg noen dager på fjellet med telt og slikt. VIrker som du er veldig redd for å ta steget ut av komfortsonen. Alt må være planlagt. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Du er ikke så ulik meg du, Slimda. Jeg vet ikke å bruke penger for min egen velvære, men jeg er litt materialistisk og skal ha ditten og datten. Men gjør livsstilen din deg lykkelig, egentlig? VIrker som du er veldig redd for å ta steget ut av komfortsonen. Alt må være planlagt. Føler meg veldig truffet her. Endret 6. august 2013 av Deldy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Sånn siden dere snakker om komfortsoner, så kom jeg på noe jeg har lurt på lenge. Hvorfor må man absolutt bryte ut av den? Jeg skjønner det om det er til hinder for noe man vil eller trenger, men når man er en happy camper ser det fremdeles ikke ut til å være ok å holde seg i komfortsonen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 For å utfordre seg selv. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Blir kjedelig i lengden, i hvertfall for meg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Etter mine egne erfaringer og opplevelser, skjer det beste utenfor komfortsonen. Og man vokser som person. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 VIrker som du er veldig redd for å ta steget ut av komfortsonen. Alt må være planlagt. Ikke alt, men er ikke noen fan av å "hoppe ut i ting" uten å ha planlagt det. Som når jeg skulle bli med foreldrene på en båttur, som plutselig ble en 2-dagers-tur. Irriterte meg litt der og da, men jeg overlevde jo. Hadde bare ikke tatt med meg klesskift... Du er ikke så ulik meg du, Slimda. Jeg vet ikke å bruke penger for min egen velvære, men jeg er litt materialistisk og skal ha ditten og datten. Men gjør livsstilen din deg lykkelig, egentlig? Hvilken del av livsstilen? Jeg har økonomien på stell, jeg har en god jobb, med gode kolleger og venner. Sånn sett er livet ganske bra. Men jeg er nok litt for hjemmekjær for mitt eget beste. Lykkelig? Kunne hatt det bedre, men vil ikke si at jeg går rundt og depper heller. Sånn siden dere snakker om komfortsoner, så kom jeg på noe jeg har lurt på lenge. Hvorfor må man absolutt bryte ut av den? Jeg skjønner det om det er til hinder for noe man vil eller trenger, men når man er en happy camper ser det fremdeles ikke ut til å være ok å holde seg i komfortsonen? For å utfordre seg selv. Jeg skjønner tankegangen. Det er veldig fristende å bli sittende å gjøre det samme om og om og om igjen, for det er noe du kan, og noe du forventer. Det er ingenting som er "skummelt" der. Men man kan selvfølgelig bli "fastgrodd", så sitter du der som 35-åring med livserfaringen til en 18-åring. Noe slikt, tenker jeg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Etter mine egne erfaringer og opplevelser, skjer det beste utenfor komfortsonen. Og man vokser som person. Skal vi ta en sopptur til høsten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Skal vi ta en sopptur til høsten? Plass til flere? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Skal vi ta en sopptur til høsten? Om jeg har penger, til reise. Så er jeg sikkert med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Må man reise noe bestemt sted for å plukke sopp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Må man reise noe bestemt sted for å plukke sopp? Det spørs på soppen man skal plukke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hva slags sopp skal dere plukke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg