Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Si at du kødder nå... Det fine med denne jobben her, er at jeg slipper å smøre tjukt på når jeg forteller historier. Jeg kan fortelle de så nøyaktig som mulig, og det fremstår som oppspinn likevel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Dette er et alt for tidlig tidspunkt å være våken på. Nei. Og nei igjen. Endret 6. august 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hva jobber du som Slimda? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Kjenner meg igjen. Selv hadde jeg engang en kunde som ville ha pinkode (eller pukkode siden man ikke kan få ut pinkode). Jeg trodde det selvsagt var til mobil siden dama ringte operatøren sin. Og jeg spurte "du har det og det nummeret?" og hele den regla. Til slutt sier dama "nå piper det veldig her, minibanken har slukt kortet mitt....". Øh.. Jeg er så glad jeg nå jobber innen ren teknisk support hvor vi kun bytter ut utstyr til forhandlere og butikker. Slipper å deale med folk som ikke engang vet hvor på-knappen på pc'en er. Si at du kødder nå... Gratulerer bestemor. Takker Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hva jobber du som Slimda? IT-konsulent. Sitter litt på support-telefonen om alle de andre er opptatte. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hva jobber du som Slimda? Du glemte komma. Hva, jobber du som Slimda??? 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hva skal jeg bli? Elektriker på båt/platform, IT/IKT-ett eller annet eller lærer? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Jeg holder på Elerkto Vg2 El-energi og satser komme maritimt på båt til neste år. Ville heller satset elektrik framfor IKT (Ikke mot deg Slimda) Men det ser du jo selv hva du liker osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 IT-konsulent. Sitter litt på support-telefonen om alle de andre er opptatte. Ahh, okey Du glemte komma. Hva, jobber du som Slimda??? Mener du dette? http://slimda.com/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Helpdesk == konsulent? JAJA. Endret 6. august 2013 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Tror jeg blir dasstømmer. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Har du swag?! McDonald's alltid plass for slike. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Husker jeg jobbet litt på McDonald's når jeg var 16 år, aldri igjen sier jeg... Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Husker jeg jobbet litt på McDonald's når jeg var 16 år, aldri igjen sier jeg... Why? --- FAEN, ER SÅ JÆVLIG LEI DRITTSUPPORTEN TIL NETCOM JEG VIL HA NUMMERVISNING NUMMERVISNING NUMMERVISNING Nummervisning Nummervisning er inkludert på alle abonnement og gjør at du kan se nummeret til den som ringer deg. Inkludert på alle NetCom-abonnement Mangler du denne tjenesten vil det stå "ukjent nummer" eller "blokkert" i displayet, avhengig av hvilken type mobiltelefon du har. Kontakt kundesenteret på 05050 hvis du mangler Nummervisning. Tjenesten er gratis. Endret 6. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hva skal jeg bli? Elektriker på båt/platform, IT/IKT-ett eller annet eller lærer? ikt-greier. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Hva skal jeg bli? Elektriker på båt/platform, IT/IKT-ett eller annet eller lærer? Båt/platform. Det andre kan du gjøre etterpå om du misliker å jobbe turnus (og tjene bra). Eller når du er hjemme på turnus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Haha, dverger kan brukes til så mye rart. https://www.youtube.com/watch?v=UoBUwAY52kk 2 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. august 2013 Rapporter Del Skrevet 6. august 2013 Ansiktsuttrykket mitt etter den videoen kan ikke forklares. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg