Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Altså, bilde av deg er ikke så interessant. Du er for ung, men kjolen derimot … Kjolen er kanskje litt vel dristig.. Men kan legge ut bilde av meg uten kjolen ja. Men den hadde også et leopardbånd i midten. Med en sløyfe litt over hofta. Var flink og hadde på meg flate sko! Hva snaker du om smurfen? Hun er vel godt over lovlig alder? Fyller 19 i år Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Du er for ung. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Hva heter den nettsida der man kan "avtale haiking" på forhånd? Lurer på om det var VG som drifta den. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 http://www.vg.no/spesial/haikesentralen/ Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Nydusjet og nytt sengetøy. Liten innsats, for en så god følelse. Herlig! Endret 5. august 2013 av Cakenommy 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Kjolen er kanskje litt vel dristig.. Men kan legge ut bilde av meg uten kjolen ja. Men den hadde også et leopardbånd i midten. Med en sløyfe litt over hofta. Var flink og hadde på meg flate sko! Likte den kjolen, altså. Du er for ung. indeed. Nydusjet og nytt sengetøy. Liten innsats, for en så god følelse. Herlig! Ja, det er en digg følelse. Selv om det er alt for varmt til å få sove. Rommet mitt har en irriterende temperatur på 28 grader, til tross for full gjennomtrekk siden i går. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 18-19 er da ikke for ung? Pingler. Er 14-15 som er for ungt. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Kanskje for deg, men jeg liker å ha det lille som er av selvrespekt igjen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Har ikke hatt problemer med å sove i ferien i det hele tatt. Men natt til i dag (første dag på jobb) begynte det igjen. Har sovet helt fint til nå, var trøtt da jeg la meg i går og alt, men tok jo omtrent to timer før jeg faktisk sovnet. Skjønner ikke det der, jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Og i dag skal man inn til byen. Fuck. Endret 5. august 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 2 måneders ferie er for lenge, merker gleder meg litt til skolen igjen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Dagens Vær-Sjur er ute, og er preget av feilslått værmelding og VH1. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Har ikke hatt problemer med å sove i ferien i det hele tatt. Men natt til i dag (første dag på jobb) begynte det igjen. Har sovet helt fint til nå, var trøtt da jeg la meg i går og alt, men tok jo omtrent to timer før jeg faktisk sovnet. Skjønner ikke det der, jeg. Word. Samme her. Tok sin tid.. Og jeg forsov meg med 3 timer. Jaja, det var i det minste tilbud på lambi på sparen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 26 grader er alt for varmt for meg. Ligger i solsteika kun iført bokser og blir rosa på null komma svisj. Ja ja, rosa er også en farge. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Noen fruer på 18-19 her? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Kanskje for deg, men jeg liker å ha det lille som er av selvrespekt igjen. Har vel litt med hvor gammal du er? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Har vel litt med hvor gammal du er? Han er 86 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Men da er vel alt under 50-60 ekkelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg