Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 De færreste historier blir morsomme dersom politiet er involvert. Det jeg tenker også... Det var jo morsomt i den forstand at det er alltid meg det skjer med når jeg er ute og at kjerringa ble sint fordi jeg pratet med kjæresten hennes. Jeg åk heldigvis ikke inn, men det gjorde hu. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk klikker sånn i fylla. Hun har jo aldri snakket til meg før engang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Okei. Du flørter med typen til ei kjerring, banker henne opp og så får du henne kasta i fengsel? Og så lurer du på hvorfor hun er sur?! 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg har nok fått i meg nok væske. Jeg spiste en kebab og en hamburgermeny og drakk en 1,5 L cola alene.... Jeg blir så sulten når jeg er full. Jeg vet derimot nå hvorfor jeg har så jævlig vondt i hodet. Jeg ble slått i går. Jeg gikk å kjefta på han før jeg la meg igjen. For en bitch jeg er. Jeg blir veldig sulten dagen derpå. Noe som ikke er rart, ettersom jeg forbrenner mye kalorier. Blir enda mer eventyrlysten i rusa tilstand heheh. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Okei. Du flørter med typen til ei kjerring, banker henne opp og så får du henne kasta i fengsel? Og så lurer du på hvorfor hun er sur?! Du er så dum, du tror jeg er ei hore. Jeg snakket med han! Jeg klina ikke eller tok ikke på han engang. Jeg snakket! Jeg banket henne heller ikke. Hun slo meg først og jeg la henne ned i bakken. Jeg er så dritt lei av at folk tror at de kan fyre løs på meg fordi jeg går på kampsport, det er ikke sånn det funker. Jeg holdt henne nede helt til dørvakta kom som hadde sett hele hendelsen. Jeg snakket ikke med politiet eller noe, det tok dørvakten seg av. Jeg blir veldig sulten dagen derpå. Noe som ikke er rart, ettersom jeg forbrenner mye kalorier. Blir enda mer eventyrlysten i rusa tilstand heheh. Haha, eventyrlysten! Jeg blir også det. Skal utforske byen og sånne ting, og det har jeg jo gjort noen ganger før og.. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 http://www.varden.no/kultur/mislykket-kunst-1.8000979 Jeg skjønner meg ikke på kunst. Jeg kommer sansyligvis aldri til å skjønne meg på kunst. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 http://www.varden.no...kunst-1.8000979 Jeg skjønner meg ikke på kunst. Jeg kommer sansyligvis aldri til å skjønne meg på kunst. Du er i Grenland.. Altså, det greiene der er ikke kunst. Det er sleng sammen noe og lat som det er kunst. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Haha, eventyrlysten! Jeg blir også det. Skal utforske byen og sånne ting, og det har jeg jo gjort noen ganger før og.. Utforske byen? Vi tenker forskjellig typer eventyrlysten. Tenker mer i retning; danse på nattklubb, hooke fast partner for vill dyrisk sex, yppe/ta tak i noen gutter som er i slåsskamp med kompiser (mer som hjelp, da). Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Utforske byen? Vi tenker forskjellig typer eventyrlysten. Tenker mer i retning; danse på nattklubb, hooke fast partner for vill dyrisk sex, yppe/ta tak i noen gutter som er i slåsskamp med kompiser (mer som hjelp, da). Der er ikke jeg helt enda altså Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Der er ikke jeg helt enda altså Kjedelig. Er med på å utforske en ny plass. Men det er best når man er høy, mer moro da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Du er så dum, du tror jeg er ei hore. tror... Fint du har hatt det gøy på byen da. Hadde jo vært ille om det var kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Variert vær i det siste... og plutselig fra ren sol til hefftig torden, 3 timer etter digg vær igjen. Var ute med båt og telt osv i helga, sykt tungvindt vær..... Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 tror... Fint du har hatt det gøy på byen da. Hadde jo vært ille om det var kjedelig. Brenn. Kjedelig. Er med på å utforske en ny plass. Men det er best når man er høy, mer moro da. Har bare vært det en gang, og det husker jeg ikke så veeeldig mye av.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Du skulle ringt politiet. http://www.varden.no...ksEnabled=false Tystere er svin de óg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 En sort kort kjole. Tettsittende. Sitter egentlig veeldig fint! Pics? 2 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Pics? Næh, trurke det! Men Sexy fikk et bilde i går da.. Tror ikke det var av hele kjolen derimot.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Næh, trurke det! Men Sexy fikk et bilde i går da.. Tror ikke det var av hele kjolen derimot.. Altså, bilde av deg er ikke så interessant. Du er for ung, men kjolen derimot … Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Hva snaker du om smurfen? Hun er vel godt over lovlig alder? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg trodde hu var 18 eller noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Fortsatt for ungt for min smak. Minstesøss blir 20 om noen måneder, jeg er ikke interessert i noen som er yngre enn henne. Det blir for creepy. Tidligere har kriteriet mitt vært at de må kunne kjøpe sin egen sprit lovlig, men nå må jeg vel øke den også. 5 år yngre til 15 år eldre. Det får duge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg