No Matter What You Say Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg sover hos ei venninne i natt. Og hvorfor våkner jeg hangover kl 8 når de sover til 12.... Har kjempe vondt i hodet. Jeg vil ha junkfood. Noen klipper plenen rundt her og.... Silly little girl.. du skulle gjort som meg å stoppet på esso å trøkt i deg en xxl burger og badet i et tjern, jeg har nada hangover.... husker jeg enda var sulten etter den dobbeltdekkeren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Har ikke hangover. Skal ta en liten fjelltur frisk og opplagt i stedet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Du burde putte litt sprit oppi Lurer på om det kan passe med bacardi razz. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Det vil passe med smaksløs vodka og blank rom. Det kan fungere med Absolut Citron. Hold deg til helvete langt unna Bacardi Razz o.l. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Lurer på om det kan passe med bacardi razz. Du slår meg som typen. STAY CLASSY Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg sover hos ei venninne i natt. Og hvorfor våkner jeg hangover kl 8 når de sover til 12.... Har kjempe vondt i hodet. Jeg vil ha junkfood. Noen klipper plenen rundt her og.... Du er dehydrert. Alltid smart å spise og drikke en del før man legger seg, etter en kveld på byen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Jepp. Og å få i seg mat med mye fett, salt og protein dagen derpå. Som snurring, eller speilegg og bacon. Supplementer gjerne med bønner i tomatsaus e.l. For å være enda mer sikker på at du ikke blir dårlig dagen derpå, skal du vel innta et glass vann per alkoholenhet du inntar også, men det får da være måte på hvor mye vann man skal drikke. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Pleier å kjøpe meg kyllingkebab fra ei fast sjappe (vurderer å finne meg ei kebabsjappe, blir alltid sjekka opp av en som jobber der) i Midtbyen, etter en kveld ute på byen. Pluss noe Cola eller noe, for blodsukkeret. Beste maten dagen derpå er sushi, nam. Og helst med noe drikke uten kullsyre i. Slik som iste, eller en frukt smoothie. Episk! Endret 4. august 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Noen klipper plenen rundt her og.... Du skulle ringt politiet.http://www.varden.no/nyheter/klipper-du-gresset-pa-sondager-det-kan-koste-deg-dyrt-1.7969112?localLinksEnabled=false Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Hvordan oversette fra engelsk: "Go out on a limb"? "If I may go out on a limb here, I'd say you're an idiot" Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Et av de store spørsmålene her i livet: Spasere til butikken for å kjøpe noe digg, eller la være? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Et av de store spørsmålene her i livet: Spasere til butikken for å kjøpe noe digg, eller la være? Etter en dag på fylla? Jeg har iskald Pepsi og Diplom-Is på boks, Jordbærsmak. Grandis klar i fryseren. Har du ikke vært på fylla? Da gjør du deg en tjeneste og sparer deg kaloriene!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Pleier å kjøpe meg kyllingkebab fra ei fast sjappe (vurderer å finne meg ei kebabsjappe, blir alltid sjekka opp av en som jobber der) i Midtbyen, etter en kveld ute på byen. Pluss noe Cola eller noe, for blodsukkeret. Beste maten dagen derpå er sushi, nam. Og helst med noe drikke uten kullsyre i. Slik som iste, eller en frukt smoothie. Episk! Jeg liker kebaben på den i Dronningens, på andre siden av Familien. Husker ikke hva den heter. Den er ikke helt Oska-kvalitet for 10 år siden, men … Har også sansen for kebaben på Sesam, men der spiser jeg heller burger uansett. Fortsatt Trøndelags beste kjøpeburger. e: Så fylla på Familien, Kiegla og Eld, ned i Dronningens igjen for kebab mens jeg venter på nattbussen eller stikke opp til Samfundet for burger på Sesam og vente på nattbussen der, en kald Coca-Cola hører selvfølgelig med, kommer hjem og drikker en halvliter vann og tar en Centrizin og en Paracet, uavhengig av om det har noe faktisk virkning eller ei - placebo er fantastisk, sove i 8 - 10 timer, stå opp for en ny halvliter vann og Cetrizin og Paracet, og så steke en boks snurring eller speilegg, bacon og bønner. Fyllesyke no more. Hadde et par bekjente fra Trondhjem som sverga til loff med majones og jordbær-litago for å kurere tømmermenn. Galne mennesker. Endret 4. august 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg liker kebaben på den i Dronningens, på andre siden av Familien. Husker ikke hva den heter. Den er ikke helt Oska-kvalitet for 10 år siden, men … Har også sansen for kebaben på Sesam, men der spiser jeg heller burger uansett. Fortsatt Trøndelags beste kjøpeburger. Du mener Mir? Stamkunde der. Kjøper bare burger på Sesam om jeg er på fest på Øya, vært inne på Samfundet eller deromkring. God burger, indeed. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Mir, ja. Det var navnet. De har god mat, og var vel faste leverandører av mat til Familien en periode, men nå er det vel Frida som står for maten der. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Et av de store spørsmålene her i livet: Spasere til butikken for å kjøpe noe digg, eller la være? Kommer an på været, hos meg. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg har nok fått i meg nok væske. Jeg spiste en kebab og en hamburgermeny og drakk en 1,5 L cola alene.... Jeg blir så sulten når jeg er full. Jeg vet derimot nå hvorfor jeg har så jævlig vondt i hodet. Jeg ble slått i går. Du skulle ringt politiet. http://www.varden.no...ksEnabled=false Jeg gikk å kjefta på han før jeg la meg igjen. For en bitch jeg er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Jeg ble slått i går. For en bitch jeg er. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 Ooh. Men jeg lurer fortsatt på hva slags kjole. En sort kort kjole. Tettsittende. Sitter egentlig veeldig fint! Vedder på du ikke tørr å drikke deg bort med meg. Jeg er egentlig med på veldig mye jeg egentlig burde holde meg unna, så jo. Jeg blir med! Hahahah, jeg vet. Jeg sto og snakka med typa hennes, så ble hun litt sinna. Jeg fikk en midt i hodet og deretter la jeg hu ned på bakken mens jeg venta på at dørvakten kom. Han så hele greia, så politiet kom og det ble en fin lang historie man tar om noen år da den kanskje blir morsom. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. august 2013 Rapporter Del Skrevet 4. august 2013 De færreste historier blir morsomme dersom politiet er involvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg