Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp en sånn derre lerum eplejuice på pappkartong, da har du tappekran og alt. Najs å ha på øverste hylle i kjøleskapet :yes:

Nå har jeg ikke smakt Tou eplemost på over 10 år, men det smaker sikkert ikke det samme.

Regner med at eplemosten også ble flyttet til Oslo da de la ned bryggeriet som laget Norges beste vanlige pils.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke smakt Tou eplemost på over 10 år, men det smaker sikkert ikke det samme.

Regner med at eplemosten også ble flyttet til Oslo da de la ned bryggeriet som laget Norges beste vanlige pils.

Touøl husker jeg fra rekrutten på madla. Sykt lett å drikke seg dritings på. Synes å huske at det smakte mer vørterøl enn pils. Altså veldig søtt, lite humle og maltsmak. Jeg må vel til rogaland for å få kjøpt det i butikk, samt drikke det i rogaland... ettersom man clearly blir karnøflet i bergensområdet for å drikke den slags :yes:

Lenke til kommentar

Du får begynne å brygge selv da sjur. Det er gøy, trenger basicly en gjærlingsdunk og en stor kjel.

Meh, det finnes nok av godt øl på markedet. Trenger ikke Tou pilsner lenger.

Berentsen lager godt nok øl for meg. Og Lervig og Hansa.

Og da jeg var i Skjåk, smakte jeg en god pale ale fra Trollbryggeriet. Herlige saker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...