Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg er glad jeg ikke har fått det enda. Til tross for at jeg ikke bruker tanntråd. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Internett-leksjon nummer én: aldri google et ukjent navn på en sykdom. Internett-leksjon nummer 2: aldri selvdiagnosér deg selv ved hjelp av Google eller Wikipedia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Internett-leksjon nummer 2: aldri selvdiagnosér deg selv ved hjelp av Google eller Wikipedia. Litt sånn som søstra mi fikk beskjed om på høyskolen. "I løpet av sykepleierstudiene vil du pådra deg minst tre sjeldne og potensielt dødelige sykdommer. Ignorer disse til de går over." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Fantastisk. Da mamma og pappa studerte medisin, fikk de tilbud om å prøve diverse droger for å se hvordan de skulle kjenne igjen folk som brukte de. Pappa prøvde lystgass, marijuana og diverse annet. Mamma avsto. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Trenger seriøs hjelp. Jeg er sulten hele tiden. Hva kan jeg lage kjapt, som er sunt og proteinrikt (og godt)? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Til alle med lite tid! Endret 1. august 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Trenger seriøs hjelp. Jeg er sulten hele tiden. Hva kan jeg lage kjapt, som er sunt og proteinrikt (og godt)? Omelett. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Funfact: spiser du omelett hver eneste kveld, i 3 måneder, så vil du etterhvert bli kvalm av tanken på omelett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ifølge hvem? Og komfyren er ødelagt, så må kjøpe ny. Spiste "omelett" i stad. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det er såklart tatt rett ut ifra Encyclopædia Britannica, under "omelett". Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Sulten hele tiden? Ikke nok fiber. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg har nå lest gjennom hele tråden. Over en halv mill innlegg. Kan ikke si jeg lærte noe som helst. SKUFFA! Du er jo et geni jo , alt du trenger er en lommekniv så fikser du det meste....synd sjefen din døde , hadde alltid sans for Pete.......forresten er Murdoc enda på frifot Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Omelett. Spansk omelett. Det er genialt, man steker alt i en form i ovnen istedet for å svi den i pannen pga at man ikke har tolmodighet til ha platen på svak varme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Men å vente på mat i ovnen har du tolmodighet til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Men å vente på mat i ovnen har du tolmodighet til? Nei. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Nei. 10 min? Og da vet du at det blir najs... og ikke randomfantasia Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Da er dagens Vær-Sjur ute, for de av dere som er interessert i det. I dag har jeg meldt været for et sted utenfor nedslagsfeltet vårt! :o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) En med konto fra 2000 som fremdeles er aktiv i dag. Ikke ofte man ser Endret 2. august 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det har du jaggu rett i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg