Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ikke en eneste student som ikke jobber mesteparten av "ferien". Må ha penger å leve av om sommeren også, vet du.

Mesteparten ja. Men jeg kjenner altfor mange som ikke trenger å jobbe i sommerferien av studenter på grunn av rike foreldre. Curse them!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner ikke en eneste student som ikke jobber mesteparten av "ferien". Må ha penger å leve av om sommeren også, vet du.

Jeg kjenner flere. :)

Bruker hele ferien på interrail eller bare drikker og lever på mor og far.

Jeg jobbet aldri da jeg studerte, så jeg gikk rundt og var jævlig fattig i juni og juli, og tok det igjen med å bruke opp studielånet fortere enn svint i august.

Lenke til kommentar

Hmm. Frykter at farmor begynner å bli dement. Søskenbarnet hennes (93 år gammel) spurte hvor gammel søss var. Så sier farmor: "Ja, nå ska me se. Sjur er født i. Ja 1957. Da blir det vel sånn at Hanna er født i 1960 og Oda i 1963. Så Hanna e …"

Jeg er vitterlig ikke født i '57. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Var nettopp en gammel dame som ringte meg. Hun spurte om det var Sigmund hun snakket med. "Nei, da har du ringt feil" sier jeg. Så går det noen sekunder så hører jeg hun trykker på tastene for å slå inn et annet nummer, mens hun enda snakket med meg..

Slik kan det gå :p

Lenke til kommentar

i fjor hsøt ble jeg oppringt jævlig mye mens jeg var på skolen av en gammal dame fra karmøy elns som trodde jeg var en eller annen dud og til tross for at jeg sa nei, det er ikke meg du leter etter så ringte hun igjen enten rett etterpå eller dagen etterpå samme tidspunkt og hadde glemt helt av at hun prøvde å ringe meg i går og ikke nådde fram

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...