Filmvenn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg kjenner ikke en eneste student som ikke jobber mesteparten av "ferien". Må ha penger å leve av om sommeren også, vet du. Mesteparten ja. Men jeg kjenner altfor mange som ikke trenger å jobbe i sommerferien av studenter på grunn av rike foreldre. Curse them! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 grunnet av rike foreldre. Curse them! Minner meg om at jeg er den eneste som må jobbe fordi jeg ikke får stipend og må betale lappen og alt selv, mens alle vennene mine FÅR lappen og får 20k i året av skolen, så har råd til bil og alt uten å gjøre en dritt!! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Var sånn for meg også choco. Trøst deg med at du får viktig arbeidserfaring, mye lettere å få jobb i ettertid. I tillegg er det jo også greit å starte å ha kontroll på din egen økonomi i ung alder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg kjenner ikke en eneste student som ikke jobber mesteparten av "ferien". Må ha penger å leve av om sommeren også, vet du. Jeg kjenner flere. Bruker hele ferien på interrail eller bare drikker og lever på mor og far. Jeg jobbet aldri da jeg studerte, så jeg gikk rundt og var jævlig fattig i juni og juli, og tok det igjen med å bruke opp studielånet fortere enn svint i august. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det er bare å komme til Filippinene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hmm. Frykter at farmor begynner å bli dement. Søskenbarnet hennes (93 år gammel) spurte hvor gammel søss var. Så sier farmor: "Ja, nå ska me se. Sjur er født i. Ja 1957. Da blir det vel sånn at Hanna er født i 1960 og Oda i 1963. Så Hanna e …" Jeg er vitterlig ikke født i '57. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg er vitterlig ikke født i '57. Sikker? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jepp. Jeg er av den stolte 1986-årgangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Var nettopp en gammel dame som ringte meg. Hun spurte om det var Sigmund hun snakket med. "Nei, da har du ringt feil" sier jeg. Så går det noen sekunder så hører jeg hun trykker på tastene for å slå inn et annet nummer, mens hun enda snakket med meg.. Slik kan det gå Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Du lot en gylden sjanse gå fra deg. Man må svare: "Ja, du har Sigmund", og prøve å holde samtalen i gang så lenge som mulig, eller til man går lei. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 i fjor hsøt ble jeg oppringt jævlig mye mens jeg var på skolen av en gammal dame fra karmøy elns som trodde jeg var en eller annen dud og til tross for at jeg sa nei, det er ikke meg du leter etter så ringte hun igjen enten rett etterpå eller dagen etterpå samme tidspunkt og hadde glemt helt av at hun prøvde å ringe meg i går og ikke nådde fram Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det kom en lapp i posten i dag. Forside Bakside Kan du stave gal konspirasjonsteoretiker? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Eller en veldig kreativ svindler som vil ha deg inn på nettsida si? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Kan også hende. Har uansett ingen planer om å sjekke ut linkene. Denne var mye mer utført for øvrig. Expressen er heldigere enn oss. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Kan du stave gal konspirasjonsteoretiker? Håper det ikke blir en trend å få sånne youtube-kommentarer i posten nå framover. 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jepp. Jeg er av den stolte 1986-årgangen. Hva med hanna og oda da? Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 @smurfen - har vi fått ny forumbestefar nå eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 WTF, er du tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg