Sexylubb1 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 http://www.ba.no/ Merker det er agurktid ja. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 http://www.ba.no/ Merker det er agurktid ja. Pæ hæ! Jeg hadde seriøst tatt brannmannsløft på henne å løpt. Ihvertfall skremt henne litt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tilbakestill passordet Velg et alternativ for tilbakestilling av passord: - Send meg en kobling for tilbakestilling på e-post Are you serious Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hallo. Hallabais. Hei. Hello. Hai. Hai 2. Henning Hai. Neida. God morgen. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Pæ hæ! Jeg hadde seriøst tatt brannmannsløft på henne å løpt. Ihvertfall skremt henne litt Hehe, leste den saken der. Lurer på om de redigerte det slik at det skulle fremstilles slik at 50% av mennene sa ja, og den versjonen der karen spurte kvinner om det samme; redigerte bort de som sa ja. Ikke akkurat solid undersøkelse, velger jeg å tro Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hehe, leste den saken der. Lurer på om de redigerte det slik at det skulle fremstilles slik at 50% av mennene sa ja, og den versjonen der karen spurte kvinner om det samme; redigerte bort de som sa ja. Ikke akkurat solid undersøkelse, velger jeg å tro Jeg skal lett klare å skaffe 50% ratio. Ta med kamra så tar vi en tur med danskebåten Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg skal lett klare å skaffe 50% ratio. Ta med kamra så tar vi en tur med danskebåten Hehe, kunne vært gøy å se Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Hehe, kunne vært gøy å se Hvis du sponser turen er jeg med. Du tjerner det uansett inn igjen når du kontakter VGtv i ettertid Endret 1. august 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hvis du sponser turen er jeg med. Du tjerner det uansett inn igjen når du kontakter VGtv i ettertid Åja, jeg trodde du sponset (jeg har speilrefleks da, så jeg kan stille med kamera). Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tredje dagen uten snus, paaain. Blir godt med skolestart igjen, ferie blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Åja, jeg trodde du sponset (jeg har speilrefleks da, så jeg kan stille med kamera). Det er kanskje litt ripp off, og stjele det samme konseptet. Så også de hadde laget tilsvarende med pick ip lines fra nirvana sanger. "Smells like teen spirit" "im so horny, its okey my will is good" "chew your meat for you"... vi kunne gjort noe tilsvarende med annet band Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tredje dagen uten snus, paaain. Blir godt med skolestart igjen, ferie blir kjedelig i lengden. 6887 dager, 4 timer, 34 minutter og 49 sekunder uten snus. Enkelt Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det er kanskje litt ripp off, og stjele det samme konseptet. Så også de hadde laget tilsvarende med pick ip lines fra nirvana sanger. "Smells like teen spirit" "im so horny, its okey my will is good" "chew your meat for you"... vi kunne gjort noe tilsvarende med annet band Eller komme opp med et helt nytt konsept. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Eller komme opp med et helt nytt konsept. Se hvor mange som blir med på trekant? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Blir godt med skolestart igjen, ferie blir kjedelig i lengden. Sannt, eller ferie er ganske digg, men nå har jeg ikke mye mere å gjøre og er 2 uker igjenn.... Har hatt fri i snart 7 uker allerede så begynner og å bli lei. :b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://dailynewsdig.com/video-parody-the-sound-of-cylons-by-simon-garfunkel/ Lol Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg skulle ønske jeg hadde like lang ferie som studenter. Veldig lyst på å bare ta meg en billig syden-reise på sparket å ta en uke vekk fra datamaskinen, jobb og mobiltelefonen å bare ta en mojito eller 3. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ingenting som hindrer deg. En kollega sluttet i sin forrige jobb, solgte leiligheten, og dro på flere-måneders lang ferie i Thailand. Våknet opp på hotell, og tenke, "Nei, i dag stikker jeg en annen plass". Og så dro han til neste sted. Slik levde han i flere måneder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg skulle ønske jeg hadde like lang ferie som studenter. Jeg kjenner ikke en eneste student som ikke jobber mesteparten av "ferien". Må ha penger å leve av om sommeren også, vet du. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Må ha penger til sånnt da, eller ta noen dagsjobber, men tjener jo ikke stort der så..... (Den måneders ferien) Endret 1. august 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg