Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pæ hæ!

Jeg hadde seriøst tatt brannmannsløft på henne å løpt. Ihvertfall skremt henne litt :p

Hehe, leste den saken der. Lurer på om de redigerte det slik at det skulle fremstilles slik at 50% av mennene sa ja, og den versjonen der karen spurte kvinner om det samme; redigerte bort de som sa ja. Ikke akkurat solid undersøkelse, velger jeg å tro :p

Lenke til kommentar

Åja, jeg trodde du sponset (jeg har speilrefleks da, så jeg kan stille med kamera).

Det er kanskje litt ripp off, og stjele det samme konseptet. Så også de hadde laget tilsvarende med pick ip lines fra nirvana sanger. "Smells like teen spirit" "im so horny, its okey my will is good" "chew your meat for you"... vi kunne gjort noe tilsvarende med annet band

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tredje dagen uten snus, paaain.

Blir godt med skolestart igjen, ferie blir kjedelig i lengden.

6887 dager, 4 timer, 34 minutter og 49 sekunder uten snus. Enkelt :)

Lenke til kommentar

Det er kanskje litt ripp off, og stjele det samme konseptet. Så også de hadde laget tilsvarende med pick ip lines fra nirvana sanger. "Smells like teen spirit" "im so horny, its okey my will is good" "chew your meat for you"... vi kunne gjort noe tilsvarende med annet band

Eller komme opp med et helt nytt konsept.

Lenke til kommentar

Ingenting som hindrer deg. En kollega sluttet i sin forrige jobb, solgte leiligheten, og dro på flere-måneders lang ferie i Thailand. Våknet opp på hotell, og tenke, "Nei, i dag stikker jeg en annen plass". Og så dro han til neste sted. Slik levde han i flere måneder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...