Datasmurf Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Du tar feil. Ikke nødvendigvis. Jeg er enig med Slimda. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er min hverdag depressiv? Det inntrykket jeg har fått av deg ihvertfall. Og jeg kommer bare med nedsettende kommentarer der det åpenbart trengs. Der du synes det trengs. Ikke alltid det stemmer, vet du. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hill Satan. ? Dagens Vær-Sjur er for øvrig ute, med sommermusikk fra 60-tallet, siden det pissregner i dag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Fant en oransje plastikkbit oppi pytt-i-panne-begeret jeg kjøpte på Mega. Burde jeg gå tilbake og klage? Ikke klag til butikken, klag til selskapet. Mange ganger får man free stuff evt en godtgjørelse når man klager inn slike ting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg og Anfall fikk en svær eske full av sjokolade og desserter fra Freia da vi klaget på at Kvikk Lunsj-en vi fikk var uten kjeks. Det var vel å merke bare en av stripene som manglet kjeks, men det nevnte vi ikke med et ord. Tok bare bilde av den ene stripa. Smørte tjukt på og skrev hvordan vi hadde gledet oss hele uka til lørdagen med Kvikk Lunsj og at det ikke var det samme uten kjeksen. Skrev en skikkelig tårevåt historie om at vi var studenter og ikke hadde råd til å unne oss så mye luksus, men unnet oss Kvikk Lunsj på lørdagene. Fikk en lang beklagelse fra de tilbake og, som sagt, en diger eske med forskjellige varer. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 en diger eske med forskjellige varer. Fy faen for noen sleipinger. Jeg er ubeskrivelig misunnelig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Da blir det epost til Coop i stedet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Fy faen for noen sleipinger. Jeg er ubeskrivelig misunnelig. Du får bare håpe på å få en Kvikk Lunsj uten kjeks i den ene stripa selv Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tror det er lurste ja, en gang vi kjøpte brus som var helt uten kullsyre og klaget fikk vi "tilgodelapp" som ga en 6 gratis brus eller noe (husker ikke helt hvor mye, er lenge side). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Du får bare håpe på å få en Kvikk Lunsj uten kjeks i den ene stripa selv Jeg kjøper snop veldig sjelden, så kommer nok ikke til å skje med det første. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg og Anfall fikk en svær eske full av sjokolade og desserter fra Freia da vi klaget på at Kvikk Lunsj-en vi fikk var uten kjeks. Det var vel å merke bare en av stripene som manglet kjeks, men det nevnte vi ikke med et ord. Tok bare bilde av den ene stripa. Smørte tjukt på og skrev hvordan vi hadde gledet oss hele uka til lørdagen med Kvikk Lunsj og at det ikke var det samme uten kjeksen. Skrev en skikkelig tårevåt historie om at vi var studenter og ikke hadde råd til å unne oss så mye luksus, men unnet oss Kvikk Lunsj på lørdagene. Fikk en lang beklagelse fra de tilbake og, som sagt, en diger eske med forskjellige varer. Faen, skulle klaget til Coca-Cola den gangen jeg fikk to flasker Fanta med små, svarte egg-lignende greier oppi i en 6-pakning. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Black butler FTW! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 "Im simply... one hell of a butler" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tror det er lurste ja, en gang vi kjøpte brus som var helt uten kullsyre og klaget fikk vi "tilgodelapp" som ga en 6 gratis brus eller noe (husker ikke helt hvor mye, er lenge side). Husker kompis fikk en dårlig brus, så han stjal en ny. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 En venn av meg var å tørst, kjøpte en cola, drakk den over halvtomm og sa den smakte feil, så fikk han ny og gjorde samme med denn, så fikk han enda en som han da drakk helt opp. Fikk jo spart 35kr på det elleno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg