Datasmurf Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg liker ikke agurknyheter, og prøver å unngå dem. Selv i avisa jeg jobber i. Vil ikke gjøre noe sak ut av det, det er ikke som om jeg skada ei tann eller noe … Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hører du noe særlig på P3 om morgenen? Morratoget har hatt noen ringerunder til aviser i Trøndelag. Har de ringt deg? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Gooooooood morgen, diskusjon.no! Lite som slår å ta seg et kaldt glass appelsinjuice, fyre opp en joint og lese siste Vær-Sjur på verandaen om morgenen. 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Lite som slår å ta seg et kaldt glass appelsinjuice, fyre opp en joint og lese siste Vær-Sjur på verandaen om morgenen. Jo Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Vegg-til-vegg-teppe er så uhygenisk, jeg kvier meg når jeg må gå på det.. Skjønner ikke hvorfor noen folk ikke har byttet til hardgulv enda. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Fordi det er deilig og gå på, og det er aldri kaldt? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Synes det er så koselig med vegg til vegg teppe på do 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Er ikke så lett å slutte med snusen. Men denne gangen skal jeg greie det. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Er ikke så lett å slutte med snusen. Men denne gangen skal jeg greie det. Why? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Antageligvis pga en av disse grunnene 1) synes det er dyrt 2) liker ikke å ha snusehull Er ikke så lett å slutte med snusen. Men denne gangen skal jeg greie det. lykke til buddy, det er ikke lett!! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 At det går an å sove til nå da! Faen. Hater når det skjer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Sånn er det når man ikke har fast jobb / ferie. Endret 30. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) På en tirsdag ? Ja, har ferie. Men likevel. Slimda, jeg liker vanligvis deg, men nå synes jeg du var teit. Det er utrolig vanskelig å få jobb noen plasser i Norge. Jeg slet i TO år før jeg fikk den jobben her. Det er ikke sånn alle plasser at man bare kan knipse med fingrene så har man en jobb. Her blir ofte kontakter prioritert, spesielt innen de lavstående yrkene. Endret 30. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hører du noe særlig på P3 om morgenen? Morratoget har hatt noen ringerunder til aviser i Trøndelag. Har de ringt deg? Nope, ikke nå lenger. Pleide å høre på P3Morgen når jeg sto i dusjen, men så hooka jeg opp anlegg på badet, så da slapp jeg å knote med dårlige radiosignal for å høre musikken jeg trengte for å våkne, og siden da har jeg ikke hørt på noen radiokanaler om morgenen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Antageligvis pga en av disse grunnene 1) synes det er dyrt 2) liker ikke å ha snusehull lykke til buddy, det er ikke lett!! Takk! Nettopp, spesielt pga prisen. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Takk! Nettopp, spesielt pga prisen. Så lenge du har råd til å snuse så kommer du bare til å fortsette med det vel. Men ser du driver og trener, er det ikke bedre å gi opp snusen for treningen sin del? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Så lenge du har råd til å snuse så kommer du bare til å fortsette med det vel. Men ser du driver og trener, er det ikke bedre å gi opp snusen for treningen sin del? Er student så har vel egentlig ikke veldig god råd. Jo, argumenter innenfor det og. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Noen som kan si meg hva dette er? Fant den i noen kjeks jeg åt, akkurat den der er ikke spisbar. Blypellet .177 kaliber. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ja, jeg tenkte meg at det var noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg