Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har skjegg, og jeg sklir da rett inn.

Thats just like your opinion, man.

Du skal prøve ganske hardt for å ikke passe inn i samfunnet.

Ingen steds i innlegget mitt sier jeg at man barbere seg for å passe inn i samfunnet. Bare at hvis det å passe inn innebærer å barbere seg, så er det noe man gjør.

Lenke til kommentar

Slår meg som må nesten klippe meg hver eneste gang jeg går i møte med de leverandørene jeg jobber med på jobben (det vil si en gang hver andre-tredje måned altså, siden jeg jobber med så få). Dette i tillegg at jeg må gå pent kledd hver eneste gang jeg drar til dem, eller de besøker meg på kontoret.

Ser veldig fram til å begynne i sikkerhetsbransjen i oktober. Der kan jeg ha på meg skjorts om sommeren, wohooo! Også slipper jeg den skrekkelige kantinematen her.

He-he, ja, jeg kunne aldri hatt en jobb med kleskode og hvor jeg faktisk måtte barbere meg, sørge for at jeg er pen på håret før jeg går på jobb. Sistnevnte vil bli et helvete, da hjelmen min fucker sveisen.

Bare synd at alle andre avisjobber ser ut til å kreve at jeg har førerkort klasse B, så jeg kan ikke oppgradere fra lokalavisa med det første …

Lenke til kommentar

Er faktisk bedre for beina å gå/jogge barbeint enn å bruke joggesko. Det at vi bruker sko hele livet vårt gjør at musklene i føttene ikke får utviklet seg, og i de fleste tilfeller vil man slite med "løpeskader" på grunn av skobruk.

Ja, hva med glass, spiker og andre skarpe objekter som ligger slengt på veiene? Vet ikke hvordan det er andre plasser, men slikt ligger og slenger både her og der hvor jeg bor. Onkelen min pleide å leke barbeint på gaten da han var liten, helt til han fikk en spiker rett gjennom foten. Nei, takke meg til sko.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Ja, hva med glass, spiker og andre skarpe objekter som ligger slengt på veiene? Vet ikke hvordan det er andre plasser, men slikt ligger og slenger både her og der hvor jeg bor. Onkelen min pleide å leke barbeint på gaten da han var liten, helt til han fikk en spiker rett gjennom foten. Nei, takke meg til sko.

Vibram five fingers baby. booyah1!

Lenke til kommentar

Det har jeg fått et par ganger selv, mindre komfortabelt.

Det verste var likevel da jeg gikk barbeint rundt i huset og tråkka på en av strikkepinnene til mamma, og kjørte den helt inn til beinet på undersiden av foten. Det var mildt sagt vondt.

Lenke til kommentar

Som Gyr0 skrev;

vibram-Five-Fingers.jpg

Dessuten så har du øyner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...