medlem-306067 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Sorry mac, du er 5 år for sent ute. Før krydde det av ville kidz og fjortisser som døgnet og drev med shenanigans, Men nå er alle blitt voksen og kjedelig Jeg må nesten døgne. Kommer meg ikke opp i morgen tidlig hvis jeg skal sove. Og jeg er da enda ung! Får ikke sukkerkick av potetgull vel? Jeg får til de utroligste ting. Men var egentlig sjokoladen jeg tenkte på. Potetgullet er bare for kosen sin skyld. Endret 28. juli 2013 av Mortem Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Beste måten er å finne deg et "one more turn" spill du liker. Anbefaler FM eller Civ. Plutselig har du kommet for sent til avtalen din i morgen bare fordi du måtte ta en tur til... Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 FM = Football manager? Neitakk. Jeg har Skyrim, det får holde. Men takk for tips anyways. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 FM = Football manager? Neitakk. Jeg har Skyrim, det får holde. Men takk for tips anyways. Bare sørg for å ha det kjølig og god luft der du er, ellers så kan jeg love deg at du slukner fort. Ikke glem lys også! Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Bare sørg for å ha det kjølig og god luft der du er, ellers så kan jeg love deg at du slukner fort. Ikke glem lys også! Frister å sette opp vindu men da kommer det insekter fra helvete inn. Kan bare sette meg ute hvis jeg blir for trøtt. Snilt av deg å komme med mange tips. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Da har jeg vært på konsert med Ole Paus med venner. Koselig det, selv om jeg bare kunne tre av sangene ("Mitt lille land", "Tordensky" og "Engler i snøen"), men merka at det ble slitsomt å stå på brostein i "pensko" i 2,5 timer. Burde ha gått for dempa joggesko med de overprisa sålene mine i stedet. Ja ja, c'est la vie. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Synes det er bra at det er nye nick her inne. (Håper bare at ikke alle er bob sine nye kontoer). Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Mmm, tomatbønner, beacon og pølse... samt justified sesong 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Synes det er bra at det er nye nick her inne. (Håper bare at ikke alle er bob sine nye kontoer). Hvor kom alle de nye fra? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Mmm, tomatbønner, beacon og pølse... samt justified sesong 4 Bra combo! Patton Oswalt og Jim Beaver er herlige i sesong 4. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hvor kom alle de nye fra? Problemet er at ingen har skremt dem ut ennå. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Så ekstremt mye dritt dere anbefaler. For en gangs skyld er jeg faktisk enig i noe du skriver. Skremmende. Heldigvis gikk det fort over da jeg så hvilke serier du anbefalte. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Opps, feil tråd :3 Endret 28. juli 2013 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Forslag til serie man kan kose seg med i søndagsregnværet? Orange is the new black Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hvem faen går barbeint i offenlighet..? Er ikke akkurat offentlighet når jeg bare går rett utenfor døren Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hvem faen går barbeint i offenlighet..? Hender jeg går eller løper barbeint i skogen for å trene opp føttene og terpe på løpeteknikk. Gikk barbeint i butikken her om dagen. Haters gonna hate Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Pleide å gå mye barbeint da jeg var mindre, men i disse dager er det heller lite. Beina er blitt mer sensitive eller noe anna ræl. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Synes det er bra at det er nye nick her inne. (Håper bare at ikke alle er bob sine nye kontoer). NEI. Behold originalnickene og sperr ute alle nye brukere. Pleide å gå mye barbeint da jeg var mindre, men i disse dager er det heller lite. Beina er blitt mer sensitive eller noe anna ræl. Jeg går i tshorte og shorts konstant, alt for varmt. Gleder meg til vinteren. (jo mer du går med lite klær jo mer varme produserer kroppen etterhvert, så jeg er som en varmeovn. Endret 29. juli 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Så det er derfor folk sier jeg har en kakkelovn inni meg … Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 NEI. Behold originalnickene og sperr ute alle nye brukere. Nei, du kan ikke gjøre det mot meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg