Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sorry mac, du er 5 år for sent ute. Før krydde det av ville kidz og fjortisser som døgnet og drev med shenanigans, Men nå er alle blitt voksen og kjedelig :p

Jeg må nesten døgne. Kommer meg ikke opp i morgen tidlig hvis jeg skal sove. :p Og jeg er da enda ung!

Får ikke sukkerkick av potetgull vel?

Jeg får til de utroligste ting. Men var egentlig sjokoladen jeg tenkte på. Potetgullet er bare for kosen sin skyld.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

FM = Football manager? Neitakk. Jeg har Skyrim, det får holde. Men takk for tips anyways. :p

Bare sørg for å ha det kjølig og god luft der du er, ellers så kan jeg love deg at du slukner fort.

Ikke glem lys også! :)

Lenke til kommentar

Bare sørg for å ha det kjølig og god luft der du er, ellers så kan jeg love deg at du slukner fort.

Ikke glem lys også! :)

Frister å sette opp vindu men da kommer det insekter fra helvete inn. :hm: Kan bare sette meg ute hvis jeg blir for trøtt. Snilt av deg å komme med mange tips. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært på konsert med Ole Paus med venner. Koselig det, selv om jeg bare kunne tre av sangene ("Mitt lille land", "Tordensky" og "Engler i snøen"), men merka at det ble slitsomt å stå på brostein i "pensko" i 2,5 timer. Burde ha gått for dempa joggesko med de overprisa sålene mine i stedet. Ja ja, c'est la vie.

Lenke til kommentar

Synes det er bra at det er nye nick her inne. (Håper bare at ikke alle er bob sine nye kontoer).

NEI.

Behold originalnickene og sperr ute alle nye brukere.

Pleide å gå mye barbeint da jeg var mindre, men i disse dager er det heller lite. Beina er blitt mer sensitive eller noe anna ræl.

Jeg går i tshorte og shorts konstant, alt for varmt. Gleder meg til vinteren.

(jo mer du går med lite klær jo mer varme produserer kroppen etterhvert, så jeg er som en varmeovn.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...