Datasmurf Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg stoler kun på (i riktig rekkefølge) Norwegian, sas og widerøe. Alle andre fly kan få motorstopp og krasje. Jeg har kun stolt på Braathens SAFE, og siden de ikke lenger er blant oss, stoler jeg ikke på noen flyselskap. Widerøe er vel det nærmeste vi kommer, men det irriterer meg fortsatt at så lenge man ikke reiser med tog eller med flyselskap hvor du kan betale for ekstra benplass, så er det i bunn og grunn det samme. I alle fall her til lands. Men så igjen, jeg kan jo ikke ta et kvarter buss uten å irritere meg over at bena mine sitter skvist oppe i setet foran meg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Forslag til serie man kan kose seg med i søndagsregnværet? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Spørs hva slags sjanger du liker. For min del er det Doctor Who, Desperate Housewives, The Big Bang Theory, Community, How I Met Your Mother, Friends eller Two And a Half Men. Eventuelt en god film eller to. Endret 28. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Dexter, Being Human (Uk), True blood, the vampire diaries, once upon a time, Girls. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Så ekstremt mye dritt dere anbefaler. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Så ekstremt mye dritt dere anbefaler. Få høre hva du har å tilby da. Days of our lives ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Start med The Wire, The Sopranos, Oz, Deadwood, Life on Mars (orginalen) eller noe sånt. Ting som ikke suger, og i tillegg er jævlig underholdende. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 I dag tidlig regnet det så det var vått på gaten da jeg gikk ut. Ble våt på føttene som gjorde at jeg plukket opp gateskit fordi jeg var barbent Hvem faen går barbeint i offenlighet..? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Mange som gjør det her. Noen er litt mer ekstreme enn andre. Typ barbent om vinteren. Men det ser ut til å være en begynnende trend. Har sett flere jogge barbent i det siste, og for noen dager siden så jeg en mann som gikk barbent med ungen på skuldrene. Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Forslag til hvordan jeg kan holde meg våken i natt? (skal døgne) Har gått til innkjøp av battery, sjokolade og potetgull for å få litt sukkerkick men det er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Forslag til hvordan jeg kan holde meg våken i natt? (skal døgne) Har gått til innkjøp av battery, sjokolade og potetgull for å få litt sukkerkick men det er det. Gå deg en tur. Det frisker opp hjernen og får blodet til å pumpe Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Gå deg en tur. Det frisker opp hjernen og får blodet til å pumpe Nå, eller senere i natt? Jeg tør ikke gå når det er mørkt. Alternativene er en skogsvei eller langs en riksvei. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Forslag til hvordan jeg kan holde meg våken i natt? (skal døgne) Har gått til innkjøp av battery, sjokolade og potetgull for å få litt sukkerkick men det er det. Hvorfor i all verden skal du døgne? :O Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Forslag til hvordan jeg kan holde meg våken i natt? (skal døgne) Har gått til innkjøp av battery, sjokolade og potetgull for å få litt sukkerkick men det er det. Sorry mac, du er 5 år for sent ute. Før krydde det av ville kidz og fjortisser som døgnet og drev med shenanigans, Men nå er alle blitt voksen og kjedelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Nå, eller senere i natt? Jeg tør ikke gå når det er mørkt. Alternativene er en skogsvei eller langs en riksvei. Da har du flaks at det er sommer, da er det vanligvis lysere om natten Turen bør du gå senere i kveld, kanskje rundt 2300 eller 2400 tiden. Hvorfor i all verden skal du døgne? :O Er jo artig det noen ganger. For eksempel på lan-party med venner Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Er jo artig det noen ganger. For eksempel på lan-party med venner Ja det er sant dere gutter er hardcore ass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ja det er sant dere gutter er hardcore ass! Haha, da er det ikke vanskelig å være hardcore om det er alt som skal til Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Forslag til hvordan jeg kan holde meg våken i natt? (skal døgne) Har gått til innkjøp av battery, sjokolade og potetgull for å få litt sukkerkick men det er det. Får ikke sukkerkick av potetgull vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg