Filmvenn Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 5 timer igjen av arbeidsdagen. Tror jeg forsetter å se The Trip på Netflix. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hvorfor Oslo? Fordi Muse har konsert der om to dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ah, ser den. Hadde vært fett å se Muse live i grunn. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det ER fett. Så dem i Bergen forrige fredag. Koste ræven av meg. Men problemet er at det var så awesome at én konsert ikke var nok. Nå klarer jeg ikke fokusere på noe annet. Hodet mitt går "MUSEMUSEMUSEMUSE". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Fordi Muse har konsert der om to dager. Tull og tøys. Grunnen er fordi jeg bor der. Muse er bare en god unnskyldning. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hva snakker dere om der? Avtaler møter, fester og spør om ting. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Tull og tøys. Grunnen er fordi jeg bor der. Muse er bare en god unnskyldning. Merk at Bergen var førstevalget. Hvordan funker øyesalve? Har tatt øyedråper før, men øyesalve virker sært. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hvordan funker øyesalve? Har tatt øyedråper før, men øyesalve virker sært. Safe Medication - How to use Eye Gels Properly Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Slim: hva er historien bak "kan virke støtende mot små barn"? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Merk at Bergen var førstevalget. Ikke fordi jeg ikke ville til Oslo. Det er jo ikke sånn at jeg kunne velge og vrake. Fattig som jeg er. Ser at det koster skjorta å reise her i Norge. 18000 til Sydney for én person, liksom. Ikke rart folk her må jobbe som gal for å få råd til å dra noe sted. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Slim: hva er historien bak "kan virke støtende mot små barn"? Støt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hvem må jeg suge for og få en egen sånn tittel? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ikke fordi jeg ikke ville til Oslo. Det er jo ikke sånn at jeg kunne velge og vrake. Fattig som jeg er. Ser at det koster skjorta å reise her i Norge. 18000 til Sydney for én person, liksom. Ikke rart folk her må jobbe som gal for å få råd til å dra noe sted. Sydney er ikke i Norge. Hvem må jeg suge for og få en egen sånn tittel? Du får ikke om du spør, så nå er det for seint. Safe Medication - How to use Eye Gels Properly "Do not miss doses" Dosen min er ikke særlig bra definert. Jaja. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hvem må jeg suge for og få en egen sånn tittel? Den som spør, får ikke. Jeg spurte ikke, men en viss moderator syns jeg fortjente det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Sydney er ikke i Norge. Hæ?! Nå tuller du vel. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hæ?! Nå tuller du vel. Nei. Det er på andre siden av jorda. Det er derfor det er litt dyrere enn å dra til Bergen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ja, skjønner jo det, men atten-fucking-tusen? Selv om det er på andre siden av jorda synes jeg det er en drøy pris på en flybillett. Handler ikke bare om avstand heller, når det lett koster et par tusenlapper for en vestlending å fly til Oslo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Ikke fordi jeg ikke ville til Oslo. Det er jo ikke sånn at jeg kunne velge og vrake. Fattig som jeg er. Ser at det koster skjorta å reise her i Norge. 18000 til Sydney for én person, liksom. Ikke rart folk her må jobbe som gal for å få råd til å dra noe sted. Interessant nok er det tidvis billigere å reise til og fra Sydney enn å dra hele veien frem og tilbake med Hurtigruta. Dyre saker. Endret 22. juli 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Fant massevis av turer til Sydney fra Bergen til under 12k? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Der jeg søkte kostet det 18. Søkte bare på Norwegian og flyreiser.no da. Edit: pris avhenger jo veldig av årstid. Jeg søkte for Desember. Men i mange tilfeller er det billigere å reise om vinteren/høsten enn om sommeren. Endret 22. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg