Kea Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg har nylig funnet ut at jeg liker hamburgere med litt ketchup likevel. Faen, så mange bortkastede hamburgere i årenes løp. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Husker å ha hørt at smak endres over tid. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jeg husker å ha smakt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ah, for en herlig og gastronomisk tur dette har vært. Fra den første svela på Halsa-ferga i går, til baconpølsa med Iduns pølsedressing (eneste grunnen til at jeg kjøpte ei pølse) på Statoil på Berkåk for noen timer siden. Nå skal jeg prøve ut den nye dineren som har kommet her, som folk skryter sånn av. Gleder meg! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Husker å ha hørt at smak endres over tid. Sant det, men hadde aldri spist hamburgere med ketchup på før fordi jeg aldri har vært særlig glad i ketchup. Det er jeg fremdeles ikke, men det smaker ikke ketchup når man har det på en hamburger i brød med mye annet på. Smaken harmonerer med resten av burgeren. Jeg har bare antatt at siden karbonader (uten brød) ikke er noe særlig godt med ketchup så var ikke hamburgere det heller. Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ah, for en herlig og gastronomisk tur dette har vært. Fra den første svela på Halsa-ferga i går, til baconpølsa med Iduns pølsedressing (eneste grunnen til at jeg kjøpte ei pølse) på Statoil på Berkåk for noen timer siden. Nå skal jeg prøve ut den nye dineren som har kommet her, som folk skryter sånn av. Gleder meg! Jesus. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 For å sitere Otto Jespersen : "gylden halvmeter" Han der skulle vært avlivet, makan til ubrukelig menneske. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Du trenger ikke spise gourmet for at noe skal være gastronomisk, hansegutt. Og uansett hvor ræva pølsa smaker, så blir alt så mye bedre med Iduns pølsedressing, som jeg nevnte var eneste grunn til at jeg faktisk kjøpte ei pølse. Han der skulle vært avlivet, makan til ubrukelig menneske. Elvis? Riktignok er han irriterende, men det får da være måte på. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Elvis? Riktignok er han irriterende, men det får da være måte på. Han i videoen, eventuelt iallefall buret inne. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal bytte fornavn til Elvis! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Vi har en gruppe på facebook for jentene fra ungdomsskole klassen. Det er noen av jentene som har blokkert seg mot å bli lagt til. Tror noen hater meg uten å si noe helt sikkert. HAHAHA Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ah, ungdomsskolen. How did we all survive! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Hva er static pressure på datavifter? Endret 21. juli 2013 av sevs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Det samme som statisk trykk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Vi har en gruppe på facebook for jentene fra ungdomsskole klassen. Det er noen av jentene som har blokkert seg mot å bli lagt til. Tror noen hater meg uten å si noe helt sikkert. HAHAHA Hva snakker dere om der? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Skulderlukasjon er morosame greier. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hva snakker dere om der? mensen 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Faen altså! Jeg har så lyst å reise til Oslo at det gjør vondt! Har ikke ønsket noe så intenst på flere år. Helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg