L4r5 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ¨Så du mener at utredningen av ''leddgikten'' din tok så lang tid at du til slutt ble så gammel at du fikk leddgikt? Egentlig så mistenker jeg at de andre legene tok EN kikk på alderen min og tenkte "Han er da alt for ung til å være en typsik pasient med leddgikt." og avskrev det som psykosomatiske symptomer og overså totalt familehistorikken med leddgikt.For å være helt ærlig så følte jeg de andre legene ikke tok meg seriøst på dette i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 jaja, men nå har du ihvertfall en grunn til å sitte hjemme og spille wow. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 jaja, men nå har du ihvertfall en grunn til å sitte hjemme og spille wow. Haha.... Ja, hadde det bare vært for å få en unnskyldning. Men sannheten er at jeg noen ganger er så ille at jeg ikke en gang får brukt tastatur eller mus. Og da kan det jo ikke bli så mye spilling. Nei, det handler mer om følelsen av å bli trodd. Og muligheten til å få riktig behandling. Og ikke minst tilrettelagt arbeidsituasjon. For så fort jeg har den diagnosen så åpner det mange dører. Bl.a. så blir det lettere for arbeidsgivere jeg eventuelt måtte få i fremtiden. For med en diagnose på leddgikt så betaler f.eks. arbeidsgiver mindre (og dermed staten mere) ved sykefravær grunnet dette. For en som ikke har diagnosen så betaler arbeidsgiver fullt ut for X antall sykedøgn. Med diagnosen så overtar staten ansvaret for min betaling en del av disse sykedøgnene. Hadde jeg bare vært ute etter å sitte på ræva å få penger så hadde jeg søkt uføre for lenge siden. Hadde jeg gjort det for to år siden så hadde jeg fått mer penger om jeg eventuelt skulle søkt i dag. Men i stedet så har jeg kjørt løpet med yrkesrettet atføring og kurs og praksisplass osv. Jeg har faktisk PRØVD. Det er mer enn mange andre kan si. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jepp, det er bra L4r3! men cheer up! her er den nyeste fra jonlajoie: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Rasch: Ikke jeg heller, før i går. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ggzgzgzgzgz Eplefe! Uansett, jeg stikker nå. Snakkes forumvenner! Idag pakker jeg pakkenelikene mine for å flytte i enda en ny leilighet hehe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har du fått deg kjæreste eplefe?Vel. Uhm. Ja. Uæh! Hvem, når, hvor, hva? :-| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Har du fått deg kjæreste eplefe?Vel. Uhm. Ja. Uæh! Hvem, når, hvor, hva? :-| Erh. Hvem.. Jeg sender deg en melding, jeg. Når. I dag tidlig/i går kveld. Hvor. I sengen på lillebror sitt rom med Moulin Rouge kjørende på TV-en. Hva.. Uhm. Kjæreste? x) Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg vil ha nytt leketøy! Den tingen er seriøst noe av det styggeste jeg har sett. Fikk helt panikk når jeg så den. Men hva skal den brukes til? Eller er det bare et tegn på hvor stabilet det kan være med bein i stedet for hjul? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Ett innlegg med piratkopiert materiale er fjernet. *fjernet da det ikke var morsomt når jeg så nøyere etter* Endret 20. mars 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Haha, ja. Patcher er no fuckings dritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg vil ha nytt leketøy! Den tingen er seriøst noe av det styggeste jeg har sett. Fikk helt panikk når jeg så den. Men hva skal den brukes til? Eller er det bare et tegn på hvor stabilet det kan være med bein i stedet for hjul? Tror nok bare det er for å demonstrere et teknologi-konsept. Det finnes steder der man ikke kommer frem med belter eller hjul. Derfor jobber de med å se hvor langt de kan pushe grensene med annen teknologi. Jeg synes det var fasinerende. Spesielt når han fyren sparka roboten og den automatisk rettet seg opp. Eller når den var på glatisen. For bare noen få år siden så var dette uhørt og folk anså det lå flere tiår frem i tid. Men utviklingen i prosessorkraft har muliggjort mye man trodde var umulig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ett innlegg med piratkopiert materiale er fjernet. Folkens: THIS DOG IS THE SHIT!! http://www.break.com/index/death-metal-puppy.html Se litt etter og du ser en luftslange som blir kjørt i snuten på hunden... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Herregud. Det var ikke morsomt i det hele tatt....er det mulig Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg vil ha nytt leketøy! Den tingen er seriøst noe av det styggeste jeg har sett. Fikk helt panikk når jeg så den. Men hva skal den brukes til? Eller er det bare et tegn på hvor stabilet det kan være med bein i stedet for hjul? Tror nok bare det er for å demonstrere et teknologi-konsept. Det finnes steder der man ikke kommer frem med belter eller hjul. Derfor jobber de med å se hvor langt de kan pushe grensene med annen teknologi. Jeg synes det var fasinerende. Spesielt når han fyren sparka roboten og den automatisk rettet seg opp. Eller når den var på glatisen. For bare noen få år siden så var dette uhørt og folk anså det lå flere tiår frem i tid. Men utviklingen i prosessorkraft har muliggjort mye man trodde var umulig. Ja jeg syntes den var rå, spesielt da de sparka den og da den gikk på isen. Men hadde jeg møtt en slik i skogen vet jeg ikk hva jeg hadde gjort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg tror jeg hadde tatt beina på nakken og løpt det jeg var kar for. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Se litt etter og du ser en luftslange som blir kjørt i snuten på hunden... Uff :S...fjerna linken jeg, fjerner du i ditt sitat? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Dyremishandling er ikke morsomt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nei, ikke i det hele tatt :/. Men det er ikke alltid man ser sånnt, når beskrivelsen sier noe helt annet. Når man ikke forventer å se.. uff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg