Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

X-Files er ikke så bra. Du går nok i nostalgifella der, min gode mann.

Mins liste, av de som er på den lista, er omtrent som dette:

1. BSG

2. Taken

3. Firefly

4. Star Trek

Tegneseriene tar jeg ikke med engang. Og de har utelatt ganske bra greier som Red Dwarf og Stargate.

Lenke til kommentar

Enig med du. Elsker å bare sette meg ned på et sted med litt oversikt og snipe alt som står og går og gi faen i konsekvensene. Nå har jeg ikke prøvd MP-delen av et BF-spill siden BFV i sin tid - som jeg for øvrig elsket, men denne single playeren var ganske god. Og historien var heller ikke så verst. Tenkte å prøve ut single player-delen av Modern Warfare 3 når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

BC2 sin singleplayer var ganske gøyal synes jeg og. Jeg liker ganske godt FPS SP campaigns når det er på vanskeligste vanskelighetsgrad, f.eks Crysis 2 sin var kjempekjekk om en litt enkel tider iom det var mye cheesy man kan gjøre der, f.eks er det noen svære aliens med rustning og shit som krevde jævlig mye ammo og sånn å drepe men om man løp opp til de og bare slo løs så kunne de ikke treffe meg og så døde de etterhvert

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Jeg trenger en hobby.. Er blitt lei gaming. Det går bare i jobbing, trening og festing nå for tiden.

Vil gjerne ha en hobby som innebærer litt aktivitet og er sosialt. Har vurdert alt fra paintball til politikk føler jeg. Haha. Skulle aller helst drevet med bilkjøring på asfaltbane, men det er jo svindyrt og lite av her i Norge.

Samtidig så er jeg veldig interessert i entreprenørskap. Kunne gjerne tenkt å komme i kontakt med noen som er i samme båt. Jeg er utdannet siviløkonom og har mye engasjement for økonomi, markedsføring og strategi.

Lenke til kommentar

Jeg har for en gangs skyld full desk, da en av journalistene har flyttet opp her, så her er det masse liv.

Ikke at jeg har noe mer å gjøre av den grunn, da det er agurktid og jeg har brukt dagen på å høre på musikk, skrive om været, skrive om musikk og oppdatere Facebook og statistikksida for å se hvor mange som har lest saken min om e-sigaretter. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...