Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg er mer skeptisk til at X-Files er så langt nede på lista. For min del ville den topp 5-en der sett sånn ut: #1 X-Files #2 Firefly #3 Futurama #4 Babylon 5 #5 Fringe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 X-Files er ikke så bra. Du går nok i nostalgifella der, min gode mann. Mins liste, av de som er på den lista, er omtrent som dette: 1. BSG 2. Taken 3. Firefly 4. Star Trek Tegneseriene tar jeg ikke med engang. Og de har utelatt ganske bra greier som Red Dwarf og Stargate. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg synes X-Files sesong 1 til 6 er noe av det beste. 7 til 9 er så som så, mens filmene veier opp for de sesongene igjen. Jeg synes faktisk X-Files er så bra at jeg ser gjennom alle 9 sesongene og begge filmene flere ganger i året. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ok, stryk nostalgifella. Du er bare indoktrinert med serien siden du ser den så ofte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg ser den så ofte fordi den er bra. Fylt med mange unge, håpefulle skuespillere som senere ble ganske så kjent, og David Duchovny er en av de mest sexy menneskene som noen sinne har vandret rundt i dette universet. *sikle* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 X-Files er bra basta bom. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Nordlendinger Nope Var mellom Rondeslottet og Galdhøpiggen i dag. Blåste masse, men gud for en utsikt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvorfor tåler jeg så mye alkohol? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Kanskje du er en ordentlig mann? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg er Tysk! Tåler ikke mindre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Ja ja, da brukte jeg 4 timer i natt på å spille gjennom single player-delen av BattleField: Bad Company 2. Ikke så verst, spilt bedre SP-deler av spill, men absolutt ikke verst. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Er du seriøs? Single player-delene til Battlefield er JÆVLIG dårlige. Multiplayer kun. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg liker de, jeg skiter i historen, jeg vill bare skyte ting . Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Enig med du. Elsker å bare sette meg ned på et sted med litt oversikt og snipe alt som står og går og gi faen i konsekvensene. Nå har jeg ikke prøvd MP-delen av et BF-spill siden BFV i sin tid - som jeg for øvrig elsket, men denne single playeren var ganske god. Og historien var heller ikke så verst. Tenkte å prøve ut single player-delen av Modern Warfare 3 når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) BC2 sin singleplayer var ganske gøyal synes jeg og. Jeg liker ganske godt FPS SP campaigns når det er på vanskeligste vanskelighetsgrad, f.eks Crysis 2 sin var kjempekjekk om en litt enkel tider iom det var mye cheesy man kan gjøre der, f.eks er det noen svære aliens med rustning og shit som krevde jævlig mye ammo og sånn å drepe men om man løp opp til de og bare slo løs så kunne de ikke treffe meg og så døde de etterhvert Endret 19. juli 2013 av cowboy bob Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg trenger en hobby.. Er blitt lei gaming. Det går bare i jobbing, trening og festing nå for tiden. Vil gjerne ha en hobby som innebærer litt aktivitet og er sosialt. Har vurdert alt fra paintball til politikk føler jeg. Haha. Skulle aller helst drevet med bilkjøring på asfaltbane, men det er jo svindyrt og lite av her i Norge. Samtidig så er jeg veldig interessert i entreprenørskap. Kunne gjerne tenkt å komme i kontakt med noen som er i samme båt. Jeg er utdannet siviløkonom og har mye engasjement for økonomi, markedsføring og strategi. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Spesielt at ALLE de andre på kontoret har tatt ferie, og jeg sitter igjen her som eneste person i en uke til, siste arbeidsuka som lærling. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Alene jeg også veldig mye på jobb for tiden. Ferdig 4. Spist kebab til lunsj, skrevet til sida mi og sett på Netflix stort sett i dag. Bare sendt ut noe simkort og tatt noen telefoner (har telefonvakt). Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Alene jeg også... virkelig spennende Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg har for en gangs skyld full desk, da en av journalistene har flyttet opp her, så her er det masse liv. Ikke at jeg har noe mer å gjøre av den grunn, da det er agurktid og jeg har brukt dagen på å høre på musikk, skrive om været, skrive om musikk og oppdatere Facebook og statistikksida for å se hvor mange som har lest saken min om e-sigaretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg